Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi lestadiolaiset pitivät huolen ettei pk:n joulujuhlassa menty vääräuskoisten ehdoilla.

Vierailija
15.12.2011 |

Vaikka muuten aivan naurettavaa vähemmistöjen mielistelyä koko "joulu"juhla. Vääräuskoiset ja uskonnottomat voivat jättää juhlan väliin, niin ei tartte pelleilyksi vetää.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ensimmäistä säkeistöä, muttei kolmatta ettei vääräuskoisille tule paha mieli.

Joulupuu on rakennettu-laulun Jeesus-osuuksiin oli keksitty uudet sanat.

Ens vuonna voivat pyllistellä Mekkaan, en osallistu.

Ilman lestadiolaisia juhlissa ei olisi ollut edes joulukuvaelmaa.

Vierailija
2/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuten aivan naurettavaa vähemmistöjen mielistelyä koko "joulu"juhla. Vääräuskoiset ja uskonnottomat voivat jättää juhlan väliin, niin ei tartte pelleilyksi vetää.

hihhulien tekemiset ovat kaikki sitä pelleilyä! Että sikäli pitäisin turpani visusti kiinni.

Ja että jotkut sekopäät kehtaavatkin sanoa toisia "vääräuskoisiksi".

Conanissa Triumph The Insult Comic Dog sanoi joskus: "Tuo on yhtä naurettavaa kuin jos oksennus sanoisi paskalle että se haisee!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pysykää poissa joulujuhlista, emme mekään vietä ramadanin päättymistä tai kekriä.

Vierailija
4/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mainita joululauluissa. tai laulaa Jumalalle kunnia. Pysykää poissa joulujuhlista, pitäkää omat juhlanne, älkää pilatko niiden juhlaa keille joulu kuuluu.

Vierailija
5/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mainita joululauluissa. tai laulaa Jumalalle kunnia. Pysykää poissa joulujuhlista, pitäkää omat juhlanne, älkää pilatko niiden juhlaa keille joulu kuuluu.

Joulu on pakanajuhla ei mitään jeesustelua! XD

PS. Minä kyllä pysyn joulujuhlasta pois, en vain jaksa mennä.

Vierailija
6/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ensimmäistä säkeistöä, muttei kolmatta ettei vääräuskoisille tule paha mieli.

vaikka siellä on useampikin mamulapsi. Olivat mukana esityksissä normaalisti. Mä luulen että ennemminkin niiden jeesusjuttujen poistaminen on ateistien ansiota, he ovat niitä jotka pelkäävät lastensa menevän pilalle jos kristinuskosta näkyy tai kuuluu vilahduskaan.

Vierailija
7/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai laulaa Jumalalle kunnia.

Vierailija
8/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka siellä on useampikin mamulapsi. Olivat mukana esityksissä normaalisti. Mä luulen että ennemminkin niiden jeesusjuttujen poistaminen on ateistien ansiota, he ovat niitä jotka pelkäävät lastensa menevän pilalle jos kristinuskosta näkyy tai kuuluu vilahduskaan.

maahanmuuttajat valittaa tästä jeesustelusta? Luulisi, että se harhaluulo olisi jo mennyttä, mutta nähtävästi ei.

Vierailija
9/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kulttuuriperintöämme, josta itse haluan pitää kiinni ja opettaa lapsillenikin. Ei mun tarvitse jokaista helvatan juttua henkilökohtaisesti sydänverelläni allekirjoittaa virren sanoissa, kuten ei muissakaan elämäni asioissa.

Ja mua myös ärsyttää ateistit ja muut pilipalimölisijät, joiden elämä on niin helvetin vaikeaa, jos lasten joulujuhlassa on joulukuvaelma.

Vierailija
10/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua myös ärsyttää ateistit ja muut pilipalimölisijät, joiden elämä on niin helvetin vaikeaa, jos lasten joulujuhlassa on joulukuvaelma.

teitä pilipalijeesustelijoita pitäisi aina miellyttää? Miksi te olette muka parempia kuin muut?

Vierailija
11/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulun vääräoppiseen joulunviettoon. Ihan sama mulle, jos esittävät Joosefia, Mariaa ja Jeesusta, sillä joulu on meille talvipäivänseisauksen ja uuden valon juhla, siis sitä mitä se alun perin on ollutkin. Sitä ei vääräuskoiset kantasuomalaiset meiltä vie! Ei edes Psykomamma ;D

Vierailija
12/33 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hevosen takapäätä.Äänestän persuja tästä lähtien aina, tämä meno ei voi jatkua.

Vierailija
13/33 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmin puolin nyt pikkuisen kunnioitusta saisinko pyytää.

Ei ole ihme että lapset kiusaa toisiaan kun vanhempienkin jutut on tätä tasoa :(

Ja sitäpaitsi, onko se nyt vaarallista jos päiväkodin joulujuhlasta on jätetty Jeesus pois? Voihan sitä mennä vaikka seurakunnan joulujuhlaan korvaamaan se puute?

t. lestamamma

Vierailija
14/33 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskonnottomien tahtiin sanoja muuttelemaan. Ja ilman lestadioilaisten vaatimuksia olisi ollut pelkkä tonttujuhla ja se olisi ollut kaikkein paras.

Ei tuollainen puolivillainen kaikkia mielistelevä joulujuhlan irvikuva.

Vierailija
15/33 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä tonttujuhla olis kyllä sitten ollut parempi, olet oikeassa. Sellainen pikkujoulutyyppinen joulujuhla?

t. lestamamma

Vierailija
16/33 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jeesuksen syntymäjuhlaa on päätetty alkaa viettämään keskitalven juhlan aikana.

Kirkonmiesten alkuperäinen pyrkimyshän oli syrjäyttää kaikka alkupeäiset juhlat korvaamalla ne kristillisillä vastineilla.

Joulukin alunperin varsin pakanallinen juhla, jolla ei ole mitään tekemistä minkään uskontojuttujen kanssa.

Henkilökohtaisesti minua eivät häritse koulujen jouluhartaudet, enkelit eivätkä jeesus-jutut, mutta se häiritsee että yrittävät omia koko juhlan yksinoikeudekseen.

On vähintäänkin törkeää väittää että vain uskovaisilla olisi oikeus viettää perinteisiä juhlia >:(

Vierailija
17/33 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vähintäänkin kohtuullista pyytää uskonnottomilta samaa, kestäkää pari jeesus-biisiä, ei ne ketään pilaa.

Suvaitsevaisuutta molemminpuolin. Muslimeilta suvaitsevaisuutta on turha odottaa, ne vois pysyä poissa joulujuhlasta.

Vierailija
18/33 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti minua eivät häritse koulujen jouluhartaudet, enkelit eivätkä jeesus-jutut, mutta se häiritsee että yrittävät omia koko juhlan yksinoikeudekseen.

On vähintäänkin törkeää väittää että vain uskovaisilla olisi oikeus viettää perinteisiä juhlia >:(

Musta on kummallista miten niin monet kokevat että kristityt yrittävät muka omia koko joulun. Näin kristittynä musta tuntuu siltä, että tää nykyinen kaupallinen joulu on aika kaukana siitä mitä kristillinen joulu olisi, mutta en mä siitä jaksa mieltäni pahoittaa. Teen omasta joulustani sitten sen näköisen kuin haluan. Ja kyllä mun jouluuni kuuluvat myös tontut, pukit ja kinkut vaikkeivät ne erityisen kristillisiä olekaan. :) Miksei me voitais vain sovussa juhlia kukin omanlaistaan joulua?

Mutta perinteiseen koulun joulujuhlaan kyllä kuuluu joulukuvaelma ja enkeli taivaan, kun eihän silloin pakana-aikaan ollut kouluja olemassakaan. Että sikäli ateistit haukkuvat nyt vähän väärää puuta. ;)

t. lestamamma

Vierailija
19/33 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikauskoiset jumalharhaiset fundikset puhuu "vääräuskoisista".

"Minun mielikuvitusystäväni on vahvempi, kuin sinun mielikuvitusystäväsi!"

Kasvakaa ihmisinä pellet.

Vierailija
20/33 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuusi on pakanallinen symboli ja raamattu itseasiassa käytännössä kieltää joulukuuset ja muut pakanallisten symbolien matkimiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän