Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla käryää pää kun mies yrittää taaperon kanssa ulos - nyt pukemiseen meni yli puoli tuntia!

Vierailija
15.12.2011 |

Miten se VOI olla noin vaikeaa GRRRR!! Lapsi juoksee kengät jalassa olohuoneeseen, tietty, kun iskä käykin vielä itse vessassa, uudestaan kun iskä etsiikin vielä pipoa, kolmannen kerran kun oho missäs se kännykkä on... Lapsikin on kuumissaan ja ärtynyt kun tolla vaan KESTÄÄ!!!!! Niin saakelin raivostuttavaa, mutten periaatteestakaan noussut auttamaan. Parin viikon päästä miehen pitää joka toinen aamu onnistua saamaan lapsi päivähoitoon ja itsensä ajoissa töihin. Onnea vaan yritykselle. Pihisee ja puhisee. Onko muiden miehillä suunnattomia vaikeuksia lähteä ovesta lapsen kanssa ulos??

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. teinin äiti

Vierailija
22/25 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinit menee itse ulos ja salamannopeasti päivin ja öin. Ei tarvi pukea ja kusiraja näkyy ja muutenkaan ei pueta mitään päälle. ja kyliltä raahataan ne pahimmat kriminaalit kotiin jääkaappia, baarikaappia ja kassakaappia tyhjentämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästiin kuopuksen kanssa sairaalasta ja odoteltiin sitten sairaalassa, että mies tulee hakemaan minua ja vauvaa esikoisen kanssa. 45min kesti tulla 5km matka autolla,näköjään pukeminen VÄHÄN venähtänyt, ruuhkaa ei nimittäin ollut :)

Vierailija
24/25 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arviolta 20 päisen taaperolauman seasta löytyy näitä priimuksia 2-5kpl jotka pukee itse. Ovat yleensä paremmista perheistä.

Uhmaikäistä on vaikea pukea. Isejä puolustavana päiväkodin tätinä väitän mammojen lahjovan taaperoitaan karkeilla että pysyvät aloillaan. Tämä ap:kin naureskelee ilkeästi tuskailevalle miehelleen ja nauttii miehelleen tiuskimisesta. Luultavasti laardiperse ap syö kaikki taaperon pukemiseen käytettävät lahjontakarkit itse.

Meidän taapero kuuluu näihin itsepukeutuviin. Hän on muuten se sama henkilö, kuin vauvani on superneron ketjun supernero vauva. Eli toistaiseksi mennään vielä supernero linjalla.

Vierailija
25/25 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kiire ei ole mihinkään ja jos tulee vittuilua, voin lopettaa lapsen kanssa menemisen kokonaan.

Arvostelevaa ylisuorittajaämmää en tosin olisi muijakseni ottanutkaan, omani on luonnostaan rennon letkeä ja tekee elämästä elämisen arvoisen ja hyväksyy minut ja tapani sellaisena kuin ne ovat - ja minä hänen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme