Lindex - vaatteiden kokomerkinnät ja saatavuus
Johan on markkinat! Ostin tytölleni joka käyttää 80 cm vaatteita Lindexiltä kahdet legginssit kokoa 86 cm. Oli vähän kiire ja vertasin niitä vasta kotona Lindexin baby-malliston legginsseihin ja kas! Toiset olivat yhtä pitkät ja toiset n. 1 cm lyhyemmät kuin 80 cm legginssit!
Ostosreissuni tarkoitus oli ostaa kissatunika, joka on loppunut nettikaupasta, vaikka on vielä uutuuspuolella siellä. Ei meidän kokoa ollut enää missään niissä kolmessa Lindexin myymälässä joissa kävin. Pitääkö tässä ryhtyä tilaamaan nettikaupasta heti kun uusi tuote saapuu että sen saa ja maksaa aina se 2 €?
Toisaalta yhdessä liikkeessä oli vaikka kuinka paljon Bamse-vaatteita, jotka oli nettikaupasta loppuunmyyty ja joita myydään huutiksessa ylihintaan...
Lindexin bamse vaatteissa esim kaksi 74cm bodya voivat olla keskenään erikokoisia (siis juuri samanlaiset bodyt).. En tiedä sitten, millä periaatteella kokomerkinnät laittavat..
Itse olen alkanut ostamaan nettikaupasta sen takia, että liikkeestä ostetuissa vaatteissa on melkeinpä aina reikä hälyttimestä.. Ainahan tuo ei lähde purkaantuun, mutta yleensä kyllä..
Mun mielestä ne baby malliston legginsit ovat aika isoja kokoja.. Kun vertaa siihen, että yleensä lindexin vaatteet pientä mitoitusta..