Pärjäisitkö sinä 880€:lla tammikuun 10 pvään saakka?
Laskuja on 300e, pari pientä joululahjaa ostamatta, jouluruoat ostamatta, bensaan menee 80e.
Kommentit (25)
tililla n 400 e ja liksa tulee 10.1. Pakko parjata. Vahan kylla stressannut etta niin paljon menoja kasaantui vuoden lopulle ja tilanne tama.
jälkeen ja parien laskujen jälkeen jäisi helposti vielä ylimääräistä
Mulla on nytkin vaan 10 e tilillä. Vuokran jälkeen jää joka kuukausi 60 e käteen. Sillä maksan kaiken ruuista bussikorttiin. Välillä on nälkä.
muistathan että voit hakea esim eu-ruokaa ihan ilmaiseksi. Ja toimeentulotuki on tarkoitettu pienituloisia varten.
Seuraavan kerran rahaa tulee tammikuun 4. päivä kokonaiset 469e. Hyvin pärjään.
vuokra pitää maksaa 2.1. ja se on 816€. Huomenna erääntyy kolme laskua, yhteensä noin 100€. Eli joku lasku pitäs jättää maksamatta eikä jäis ruokaan yhtään, joten ei pärjättäis.
Mun tulot ovat 700 luokkaa, ja siitä maksan asumiskulut, sähkölämmitykset, ja kaikki muutkin laskut.
Ei riittäisi edes tammikuun vuokraan (pitää maksaa 6.1.).
30.pvä on maksettava 1400€ matkalasku ja jouluruuat ja osa lahjoista on vielä ostamatta. ja lisäksi uudenvuoden matkalle tarvitsen jonkun verran käyttörahaa.
880 on yli kahden kkn tuet, oisin aivan onnessani jos ois tilillä ton verran. Tosin meillä asustaakin vain minä, mies ja kissa.
ei tekisi tiukkaakaan meidän 3 henkiselle perheelle
matkalippu pitää ostaa, laskuja maksaa jne.
kuun alussa menee lainanlyhennykseen jo 1800 €
IHAN JOKA IKINEN TEISTÄ PÄRJÄISI!!!! ETTE VOI NIIN AVUTTOMIA OLLA
on 5 lasta joiden ruokkimiseen menee hirveästi rahaa.
Pakko pärjätä. Tilillä 150€ ja rahaa tulee 4.1. 450€. Mutta olenkin opiskelija, kyllähän me pärjätään vaikka ilmalla.
Ei nyt ihan mahdottomalta kuulosta.
Kun yleensä pärjään noin 200 eurolla rahapäivän jälkeen seuraavaan rahapäivään.
kun tulee lapsilisät vielä ennen joulua. Meitä on 4.
Mulla on nytkin vaan 10 e tilillä. Vuokran jälkeen jää joka kuukausi 60 e käteen. Sillä maksan kaiken ruuista bussikorttiin. Välillä on nälkä.