Velttoilevaa miestä vituttaa kun muutuin suorittajasta velttoilijaksi.
Parisuhteemme alussa minä olin se, joka pitää homman kasassa, pidän kiinni aikatauluista, muistan kaiken ja edes yritän tehdä kotitöitä vaikka mies on velttoileva lapamato.
Nyt velttoilevaa miestä vituttaa, kun kyllästyin vetämään perässäni kivirekeä ja potkimaan miestä persiille, että hommat tulisi hoidettua.
Mies on aivan hukassa, kun en enää olekaan sille äitinä.
Kommentit (6)
Mä nostan sulle hattua. Joko mies on ruvennut topakoitumaan?
Ja pari kertaa kun on myöhästynyt töistä, oppi laittamaan herätyskellon soimaan ihan itse. Vielä kun oppisi puhelimensa ja avaimensa pitämään tallessa...ehkä pari päivää ulkoruokinnassa auttaisi siihen.
ehkä miehesi on vielä kehittymiskelpoinen.
mutta aika toivottomalta näyttää, 10 vuotta harjoiteltu ja seksi täysin ala-arvoista.
Ja pari kertaa kun on myöhästynyt töistä, oppi laittamaan herätyskellon soimaan ihan itse. Vielä kun oppisi puhelimensa ja avaimensa pitämään tallessa...ehkä pari päivää ulkoruokinnassa auttaisi siihen.
Lopputuloksena se, ettei se vätys edelleenkään pääse kunnolla töihin aamuvuoroviikkoina, kämppä on kaaoksessa jos en siivoa (viimeksi odotin kaksi viikkoa jos jotain tapahtuisi), lapset elävät einesruualla jne.
Nimim. mihin katosi se touhukas mies
Jatka samaa linjaa - ehkä miehellä nyt on mahdollisuus kasvaa täyteen mittaansa perheen isänä ja miehenä.
Toivottavasti niin käy!