Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on huvittavin, oudoin, hassuin sisustusjuttu, jonka olet nähnyt?

Vierailija
15.12.2011 |

Itse olen aina naureskellut sille, kun sisustusohjelmissa ripustetaan esim. makuuhuoneen seinälle koukkuun tai kaapin oveen huoneen väreihin sointuva vaatekappale. En vaan tajua. Minun mielestäni vaatteet kuuluvat vaatekaappiin eivätkä sinne tänne roikkumaan. Näyttää sotkuiselta. Ja onhan kaappiakin vaikea avata, jos siinä kahvassa roikkuu joku vaate henkarissa.

Luulin, ettei kukaan oikeasti tee noin, mutta kävin sitten yhden tuttavan luona kylässä ja hän todella oli ripustanut tyttärensä kaapin oviin henkareissa pari leninkiä. Ihan koristustarkoituksessa, hän ylpeänä selitti. Niitä sitten varjellaan, etteivät lapset rypistä ja sotke. Huhhuh...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastulevyhuonekalut, karmeat nahkasohvat puukäsinojilla ja viuhkat, ja ajatellaan jotain asuntoa, jota on oikeasti YRITETTY sisustaa, niin Innossa tehtiin karmeat hyllyt höyläämättömästä laudasta. Siis höyläämättömästä! Yök.

Vierailija
22/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on valehtelematta ollut ne ainakin parikymmentä vuotta. Näyttäisi edes aidoilta mutta ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä olohuoneessa koristeena. Toinen on nuo vaatteet henkarissa koristustarkoituksena.

Vierailija
24/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki purkit, purnukat ja laatikot missä lukee sisältö.

Diagnosoiduille dementikoille riittää ihan vain Post-It -laput.

Vierailija
25/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinapullojen säilytys kirjahyllyssä "koristeina".

Vierailija
26/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home kun sattuu suomeksi tarkoittamaan jotain vähemmän ihanaa...

Vierailija
27/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas kun ei kenelläkään ole "VESIVAHINKO"-kylttiä...

Vierailija
28/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva asua homekodissa!! :-DDDDDDD

Vierailija
29/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinällä pieni röyhelö mekko roikkumassa,sopii jotenkin pikkutytön huoneeseen.Noloja on mun mielestä feikkivanhat,tiimarista ostetut koriste-esineet.Ja ärsyttää,kun kaikki hienot puiset huonekalut maalataan pilalle valkoisella,siis jotain ihan kamalaa.

Vierailija
30/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on yksi ikkuna, josta hehkuu punaista valoa. Ikkunalle on viritetty mm. viikate ja hirttonaru. Ei ihan sovi mun "feng shui" -käsityksiini.

Vierailija
31/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri on ostanut 12 vuotta sitten kotiinsa sotkasta sellaiset lipastot olohuoneseen jotka on jotain lastulevy-paskaa. Se yritti myydä niitä toisella kaverille 300 sadalla eurolla!

Me mietittiin että mitä sen päässä oikein liikkuu? Joten mun on pakko vastata että ne sotkan lastulevylipastot joiden arvo ei notkahda ikinä.

Vierailija
32/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta on tää joko helvatan blogin toitottama ylimaallinen valkoisuus. Mulla on useampi kaveri, joiden koko koti on sitten trendikkään valkoinen. Koko hemmetin koti. Miksi? Ahdistavaa.

Vierailija
33/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä englanniksi tai ranskaksi. HOME, BREAD mitä milloinkin. Varsinkin, kun laatikko ei sitten monesti kuitenkjaan sisällä sitä mitä teksti lupaa :). Ei ne mua sen kummemmin ärsytä, huvittaa vaan enkä itse ostaisi kyllä...