Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on huvittavin, oudoin, hassuin sisustusjuttu, jonka olet nähnyt?

Vierailija
15.12.2011 |

Itse olen aina naureskellut sille, kun sisustusohjelmissa ripustetaan esim. makuuhuoneen seinälle koukkuun tai kaapin oveen huoneen väreihin sointuva vaatekappale. En vaan tajua. Minun mielestäni vaatteet kuuluvat vaatekaappiin eivätkä sinne tänne roikkumaan. Näyttää sotkuiselta. Ja onhan kaappiakin vaikea avata, jos siinä kahvassa roikkuu joku vaate henkarissa.

Luulin, ettei kukaan oikeasti tee noin, mutta kävin sitten yhden tuttavan luona kylässä ja hän todella oli ripustanut tyttärensä kaapin oviin henkareissa pari leninkiä. Ihan koristustarkoituksessa, hän ylpeänä selitti. Niitä sitten varjellaan, etteivät lapset rypistä ja sotke. Huhhuh...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli eräässä sisustusjutun olohuoneessa ikivanhat luistimet roikkumassa. Siis oikeesti?! Tais olla suksetkin vai oliko se toinen koti...

Vierailija
2/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne silloin aikoinaan 80-luvulla? ollut niin hassua mutta jos jollakin niitä on yhä, niin nyt jo näyttää melkoisen omituiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina naureskellut sille, kun sisustusohjelmissa ripustetaan esim. makuuhuoneen seinälle koukkuun tai kaapin oveen huoneen väreihin sointuva vaatekappale. En vaan tajua. Minun mielestäni vaatteet kuuluvat vaatekaappiin eivätkä sinne tänne roikkumaan. Näyttää sotkuiselta. Ja onhan kaappiakin vaikea avata, jos siinä kahvassa roikkuu joku vaate henkarissa.

Luulin, ettei kukaan oikeasti tee noin, mutta kävin sitten yhden tuttavan luona kylässä ja hän todella oli ripustanut tyttärensä kaapin oviin henkareissa pari leninkiä. Ihan koristustarkoituksessa, hän ylpeänä selitti. Niitä sitten varjellaan, etteivät lapset rypistä ja sotke. Huhhuh...

Vaikutat siltä, että kodissasi on pirttikalusto ja sohvat puisilla käsinojilla. Väritys on sininen tai ruskea. Se vasta onkin hienoa.

Vierailija
4/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta on tää joko helvatan blogin toitottama ylimaallinen valkoisuus. Mulla on useampi kaveri, joiden koko koti on sitten trendikkään valkoinen. Koko hemmetin koti. Miksi? Ahdistavaa.

Vierailija
5/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat siltä, että kodissasi on pirttikalusto ja sohvat puisilla käsinojilla. Väritys on sininen tai ruskea. Se vasta onkin hienoa.

Mainitsiko joku täällä sun ihkun sisustuselementin. Älä huoli, saat sä silti yhä roikottaa niitä vaatekappaleita näkyvillä.

Vierailija
6/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustuslehdissä se näyttää hyvälle mutta usein todellisuudessa ankealle vuokraluukulle.

Vierailija
7/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta on tää joko helvatan blogin toitottama ylimaallinen valkoisuus. Mulla on useampi kaveri, joiden koko koti on sitten trendikkään valkoinen. Koko hemmetin koti. Miksi? Ahdistavaa.

Kovasti se tykkäys näyttää trendien mukaan muuttuvan. Ysikytluvulla oltiin niin keltaista, sit oltiin sinisiä ja nyt niin ihanan puhtoisen valkoista.

Miksei ihmisillä ole mitään omaa makua?

Vierailija
8/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pari mekkoa lipaston päädyssä ja lapsen huoneen seinässä. Nättejä mekkoja ja sitten kun ei ole lapsen vaatteille sellasta ripustustankoa kaapissa niin parempana pysyvät henkarilla roikkumassa. Aikuisten henkarivaatteita vaatehuoneen tanko niin täys etten oo raaskinu tytön mekkoja sinne sulloa. Joitakin trikoo- ja farkkumekkoja pidän ihan siellä lapsen kaapin hyllyllä viikattuna, mutta pari tuommosta parempaa roikkuu näkösällä. Enpä ole sisustushommaksi ajatellut.

Mauttomana itse pidän kaikkea "antiikkia" ja muka vanhaa ja koukeroisempaa tavaraa jossain 80-luvun betonikerrostalossa.

Vierailija
9/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on valkoista. Seinät, ovet, katot, huonekalut, valaisin, kaikki. Se mikä ei ole valkoista on mahdollisimman vaaleaa kuitenkin (lattiat). Valkoiseen yhdistellään korkeintaan vaniljanvaaleaa, kermanväriä, valeaa beigeä ja muuta platkua. Jos oikein riehaannutaan, niin sohvalle voidaan laittaa pari ruskeaa tai harmaata tyynyä ja johonkin nurkkaan tökätään rypäs samanvärisiä kynttilöitä, muka tuomaan väriä :D.

Vierailija
10/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkarilla roikkuvat vaatekappaleet. Näyttää lähinnä vain epäsiistiltä, vaikka siinä kuinka roikkuisi hieno jakku tai mekko. Vaatteet kuuluvat kaappiin, jos ne roikkuvat muualla, tulee vaikutelma ettei kaapeissa ole vain tilaa laittaa kaikkia sinne.

Ihmettelen myös tuota kokovalkoista. Joo, joku varmaan tykkää ja onhan se siis omaankin silmään hieno, mutta en haluaisi omasta kodistani sellaista. Kokovalkoisessa ei mielestäni ole mitään kodikasta, sen sijaan valkoinen yhdistettynä puuhun jne on mielestäni kivan näköistä. Liika on kuitenkin liikaa, pitäisin kokokeltaista tai kokovihreää kotia yhtä liioitellun näköisenä.

Vierailija
11/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus jotain mekkoja esillä. Ihan inspiksen vuoksi.

Ällö sisustusmuoti on minusta "Keep calm and carry on"-juliste!

Vierailija
12/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aidosti vanhoja huonekaluja,koska olen köyhä.Arvostan laadukasta käsityötä,mutta harmittaa kun kaikki hienot vanhat petsatut/lakatut huonekalut maalataan ties millä öljymaalilla valkoisiksi.

Silloin kun vanha ei ollut muotia,löysin kaikkia hienoja huonekaluja halvalla-nyt ne viedään käsistä pilattavaksi.

Vierailija
13/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkarilla roikkuvat vaatekappaleet. Näyttää lähinnä vain epäsiistiltä, vaikka siinä kuinka roikkuisi hieno jakku tai mekko. Vaatteet kuuluvat kaappiin, jos ne roikkuvat muualla, tulee vaikutelma ettei kaapeissa ole vain tilaa laittaa kaikkia sinne.

Ihmettelen myös tuota kokovalkoista. Joo, joku varmaan tykkää ja onhan se siis omaankin silmään hieno, mutta en haluaisi omasta kodistani sellaista. Kokovalkoisessa ei mielestäni ole mitään kodikasta, sen sijaan valkoinen yhdistettynä puuhun jne on mielestäni kivan näköistä. Liika on kuitenkin liikaa, pitäisin kokokeltaista tai kokovihreää kotia yhtä liioitellun näköisenä.

Niin just. Meillä mekot roikkuu seinällä kun eivät mahdu kaappiin! Aivan oikea vaikutelma.

21 tai sinne päin

Vierailija
14/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no sillä on siis ihan naulakko myös seinällä, siinä se on roikkunut ties kuinka kauan, se paita :)

Mun kellään kaverilla ei ole täysin valkoista sellaista sisustuskotia, syy löytyy varmaan siitä että monilla on lapsia tai elämiä tai molempia. Mä haluaisin itse valkoisen sohvan, sellaisen ikea-sohvan, en muista sen merkkiä, mutta ei mulla mä luulen että en tuu ikinä hankkimaan sitä valkoisena. Mä olen itsekin niin kova sotkemaan. Kiva joku punaviiniläikkäkin sillä sohvalla?

Mua ei häiritse kenenkään kodissa oikeastaan muu kuin se jos siellä on likaista.

Vierailija
15/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä naurussa pitelemistä, kun kävin naapurin mummoa tervehtimässä lämpimillä tortuilla. Mummo oli kiinnittänyt muovisen n. metrin pituisen joulukuusen katosta roikkumaan keittiön pöydän yläpuolelle. Kuusen oli koristellut vanhoilla suklaapatukoiden ja konvehtien käärepapereilla.

Tiesinhän minä, että on pihi, mutta että...

Vierailija
16/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverilla on myös muovikukkia, (joulun aikaan punaisissa tulppaaneissa palaa myös hienot valot!!) Samassa olohuoneessa on myös esillä kaikki hienot keräilyesineet (lue: mainos-avainnauhat!?),sekä lukuisia posliinieläimiä. Kyseinen kaveri on myös vielä muutama vuosi sitten kaunistanut olohuonettaan tadaaa: VIUHKALLA!!

Vierailija
17/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti epähygieeninen, sekaisuuskaan ei häiritse.

Tai sitten se, jos se on niin hieno ettei se tunnu enää kodilta vaan lähinnä tilalta, jota vaan esitellään vieraille. Ettei kodin asukkaatkaan vaikuta olevan siellä rennosti ja kuin kotonaan.

Lapset ei saa leikkiä missään, leluja ei saa viedä pois lastenhuoneesta, saunasta ei saa tulla saunatakissa ja paljain jaloin ettei parketti kastu, lemmikkieläimiä ei voi ottaa ettei lattiat naarmuunnu, eteisessä ei saa riisua kenkiä ettei lattioille tule hiekkaa ja ne naarmuunnu, kengät pitää riisua tuulikaapissa. Pöydässä pitää arkenakin käyttää lasinalusia ettei pöytään tule renkaita ja mene pilalle. Kymmeniä sääntöjä!

Kotihan on ihmisiä varten, eikä päinvastoin!

Vierailija
18/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä naurussa pitelemistä, kun kävin naapurin mummoa tervehtimässä lämpimillä tortuilla. Mummo oli kiinnittänyt muovisen n. metrin pituisen joulukuusen katosta roikkumaan keittiön pöydän yläpuolelle. Kuusen oli koristellut vanhoilla suklaapatukoiden ja konvehtien käärepapereilla.

Tiesinhän minä, että on pihi, mutta että...

Vanhat ihmiset on usein pihejä siksi, että he on eläneet ja kokeneet ihan henkilökohtaisesti sekä sota- ajan että pula-ajan. Ne tavat ja tottumukset ovat niin syvälle juurtuneita. Munkin mummoni aina sanoi, että yksi pahimpia syntejä on heittää ruokaa menemään. Mummo oli tosi säästäväinen aina. Ei kylläkään pihi, ruokaa oli kova laittamaan ja tyrkytti sitä muille ihan rasittavuuteen asti :)

Vierailija
19/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytön sinisen huoneen vaatekaapissa roikkuu sininen Tuhkimo-mekko!! En yhtään tajunnu olevani "trendikäs". Se on siinä kun tyttö haluaa että se on esillä, mutta minä en viitsi sille naulaa lyödä seinään kun toivon että se siitä kohta puoliin lähtee. Aina se jää ovien väliin kun toisen oven avaa ja vanne on jo ihan vääntyny. Mut tyttö tykkää, niin mikäs siinä.

Vierailija
20/33 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ennen seinällä useampi mekko tytön huoneessa. Se oli kätevää, koska mekot pysyivät sileänä ja olivat helposti päälle laitettavissa. Nykyään hän on jo iso tyttö, eikä tyttö käytä enää pitsiunelmia.