G: jätänkö menemättä MTT:oon, myöhästynkö, perunko viime tipassa,
vai kattelenko taas puoli tuntia maisemia mukavassa nojatuolissa ja vastaan vain jos kysytään ja silloinkin lyhyesti ja ympäripyöreesti?
Olis viikon päästä uusi aika, kun jätin viime viikolla menemättä.
Kommentit (7)
Ainakin meillä päin on vaikea saada aika MTT:oon. Harmi jos teillä ei synkkaa työntekijän kanssa. Voisitko vaihtaa hoitajaa/lääkäriä?
parempi jos et mene, saavat ylimääräisen kahvitauon tai voivat ottaa jonkun enemmän tarvitsevan sinun sijastasi.
olenko tulossa vai en. Soitan vasta 5 min etukäteen, että tuli pari muuttujaa. Ja ihan hyvin meillä synkkaa, en vaan luota siihen että kertomani pysyisi vain niiden hoitsujen tiedossa.
Ehkäpä tarjoon niille sen kahvitauon, mutta ilmoitan vasta viime tipassa.
lastensuojeluun, niin luuleeko ne tosiaan että alan siellä kertomaan mitään diipadaapaa kummempaa.
Vaikka eipä mulla kyllä mitään arkaluonteista oliskaan mielessä, mutta akat voi pistää kaikkensa peliin, eivätkä saa minusta mitään diipadapaa kummempaa irti.
nimiä, enkä laita numeroita muistiin. Oikeestaan vois mennä ihan piruuttaan kattomaan millä ne tällä kertaa yrittää saada minut puhumaan muutakin kuin säästä ja joulusta yms. diipadaapaa.
Pistää vähän haastetta niille akoille.
Auta sitä sun eläkkeen saamista ollenkaan, paree kun menet.
tyrkyttivät, otin ajan,mutta en luvannut mennä.