Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi duunarinainen ei kelpaa koulutetulle miehelle?

Vierailija
14.12.2011 |

Etenkään ellei ole todella kaunis. Minä yritin iskeä koulutettua miestä omalla sairaanhoitajatutkinnollani, mutta ei siitä mitään tullut. Mies sanoi treffien jälkeen suoraan, ettei ole koskaan seurustellut ei-korkeakoulua käyneen kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkään ellei ole todella kaunis. Minä yritin iskeä koulutettua miestä omalla sairaanhoitajatutkinnollani, mutta ei siitä mitään tullut. Mies sanoi treffien jälkeen suoraan, ettei ole koskaan seurustellut ei-korkeakoulua käyneen kanssa.

hän syytä?

Vierailija
2/4 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella "duunari-ammatti" niin pitää olla miestä 10 v nuorempi ja nätti niin sitten se kompensoi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on maisteri ja sille riitti, että mulla oli ammattikorkeakoulututkinto. Mutta ei hänellekkään pelkkä amiksen suorittanut olis kelvannut. Kuulemma siksi, että hän olisi ajatellut minun muutoin olevan joko laiska tai tyhmä, jos en minkäänlaista korkeampaa koulutusta olisi suorittanut.

Vierailija
4/4 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaan ja kykyyn hahmottaa yhteiskuntaa ja maailmaa, arvioida erilaisia tietolähteitä julkisessa keskustelussa ja poliittisissa debateissa sekä ihan yleisempään sivistyneisyyteen.

Korkea koulutus ei takaa mitään, mutta usein ihmisten ajattelu ja asenteet korreloivat koulutusasteen kanssa (tilastollinen korrelaatio, ei sulje pois poikkeuksia). Olisi ikävää olla parisuhteessa ihmisenkanssa, joka ei pystyisi hahmottamaan maailmaa ja yhteiskuntaa samalla tasolla ja saman tasoista argumentaatiota käyttäen. Ei kukaan halua hävetä puolisoaan.