Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten te masentuneet jaksatte?

Vierailija
14.12.2011 |

Mikä antaa iloa päiviinne?

Välillä menee ihan synkissä soissa ja välillä on ilo ylimmillään, kun vaan se aina jatkuisi. =(

Mikä teille aiheuttanut masennuksen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin uuden duunipaikan, söin lääkkeet, kävin terveyskeskuksen masennuskoulun ja nyt menee loistavasti!!!

Sieltä voi nousta. Tsemppiä.

Vierailija
2/5 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en tiedä. Sopivaa lääkettä ei löydy. Nyt taas uusi joka vie yöunia joka toinen yö. Sitten väsyttää päivällä.Aamulla ja yöllä nauroin melkein hysteerisesti mutta muuten ihan normaali väsynyt olo. Ehkä tämä tästä vielä valostuu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku Lamictal on amsennusta poistava tasaaja. Sopii hyvin jonku masennsulääkkeen lisäksi. Mulla ainoa toimiva masennuslääke on cipralex, mutta se vie unet. Sen takia on betnsoja, jotka takaa unet.

Vierailija
4/5 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku Lamictal on amsennusta poistava tasaaja. Sopii hyvin jonku masennsulääkkeen lisäksi. Mulla ainoa toimiva masennuslääke on cipralex, mutta se vie unet. Sen takia on betnsoja, jotka takaa unet.

Jos syöt bentsoja? Minulla aamu unisuus myös ongelma.

ap

Vierailija
5/5 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin hyvät unet kuin väsy koko päivän. kahvi auttaa.

Jos syöt bentsoja? Minulla aamu unisuus myös ongelma.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi