Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia toistuvia unia näette?

Vierailija
14.12.2011 |

MInulla on 2 vakioteemaa, jotka toistuvat, toinen on tämä:

Näen paljon painajaisia, jotka alkavat jossakin kivassa ystäväporukassa/ työporukassa tai miesystävän seurassa. Vähitellen huomaan, että minua syrjitään ja jätetään ulkopuolelle. Monesti käy niinkin, että yksinkertaisesti jätetään keskelle ei-mitään. En tiedä missä olen, miten pääsen pois, miten saattoivat hylätä ja miksi niin tekivät. En tiedä mitä olen tehnyt väärin juuri kun oli muka niin ihanaa muiden seurassa.

Yleensä suoriudun pois, mutta se vaatii ensin itkua ja hätäännystä ja päätöstä siitä, että pärjään kyllä ilman muita ihmisiä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen milloin missäkin, voin ajaa autolla, katsoa hotellin ikkunasta jne ja huomaan taivaalla lentokoneen, joka on vaikeksissa. Arvaan heti, että kone tulee tippumaan ja siinä samassa kone kääntyy syöksyyn ja tippuu maahan. Se kauhu on hirveä katsoa sitä kun ei voi tehdä mitään ja ihmisiä kuolee. Joskus olen maastossa vielä etsimässä niitä ruumiita. Näen tällaisen unen n. kerran vuodessa.

Vierailija
22/29 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen unta, että mulla on kamala jano. Vaikka juon ja juon ja juon vettä ei jano sammu sitten millään.

Kun herään mulla on ihan tajuton jano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten olen jossain lapsuudenkotini ympäristössä kun näen koneen joka on tippumassa. Sitten näen vain savupilven.

Vierailija
24/29 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiäni mulloin milläkin esineellä tai ihan paljain käsin ja hän ei vaan lopeta haukkumistani ja vittuilua.

Vierailija
25/29 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntounessa vierailen eräässä asunnossa, jossa olen oikeasti asunut. Sinne on ilmaantunut uusia huoneita, siellä on välillä asunut tuttuja ihmisiä tms. mutta aina on yhtä ihanaa huomata,että pääsee sinne avaimella sisään.

Mä näen kans tollaisia! Ja kattelen siellä että aika jännät tapetit tms. on uusi asukas laittanut. Sisään pääsen siis omalla avaimella, mutta silti olen siellä ilmeisesti jotenkin ilman lupaa koska toivon, ettei nykyinen asiakas vaan justiinsa tupsahtais paikalle.

Yleensä kyseessä on ensimmäinen asuntoni, missä asuin kotoa muuton jälkeen.

No niin keittiöpsykologit, mitä nämä unet tarkoittaa?

Vierailija
26/29 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvastaa sinua itseäsi, minuuttasi.

Uusi asukas: joku maapallon ulkopuolinen olio on siis selvästi vallannut ruumiisi... Tai ehkä olet vaan elämässäsi muuttunut sen verran, ettet koe enää olevasi samanlainen kuin nuorena ensiasunnossasi? :)

Vierailija
27/29 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti katsoa muutamaan kertaan, että onko minun kirjoittama viesti. Minä näen myös noita vessaunia! Usein vielä niin että kun vihdoin sopiva vessanpönttö löytyy, se on kaikkien nähtävillä ja nolattaa käydä siihen tarpeilleen.

Mistähän tuo kertoo, osaako kukaan tulkita? Jostain seksuaalisista patoumista?

Lentokoneestamyöhästymisunia näen myös. Lentänyt olen vain kaksi kertaa, edellisen kerran toissayönä.

Vierailija
28/29 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti katsoa muutamaan kertaan, että onko minun kirjoittama viesti. Minä näen myös noita vessaunia! Usein vielä niin että kun vihdoin sopiva vessanpönttö löytyy, se on kaikkien nähtävillä ja nolattaa käydä siihen tarpeilleen.

Mistähän tuo kertoo, osaako kukaan tulkita? Jostain seksuaalisista patoumista?

Vierailija
29/29 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaatteet on joko likaisena, kadonneet varastosta, koinsyömiä jne. kun edellisenä yönä pakkaan. Teen aina listan etukäteen, jotta itse pakkaaminen olisi helppoa, mutta mikään listassa ei siis toteudu.

olen lähdössä Etelään, mutta lentokone ei ikinä vaan pääse perille tai en pääse koko lentokoneeseen.