Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mäkkärissä teinejä töissä, huolehtivatkohan keittiön puolella hygieniasta, kun ravintolan puoli on niin törkyinen.

Vierailija
10.11.2005 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei koskaan mitään sattunut, tyyliin ruokamyrkytystä tms.

Vierailija
2/7 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa paremmin kuin monessa muussa paikassa. Mäkkärillä on tiukka kuri ja ohjeita tulee noudattaa pilkulleen. Enemmän olisin sinuna huolestunut jostain " Hessun nakkarista" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hygieniataso keittiössä on paljon parempi kuin useissa " oikeissa kunnon" ravintoloissa, puhumattakaan etnisistä ravintoloista(esim. pienet kiinalaiset ravintolat tai kebab-pizzeriat). Puhun nyt useiden vuosien työkokemuksella.

Vierailija
4/7 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tarkka.

Vierailija
5/7 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sais moni muu elintarvikkeita tarjoava paikka ottaa oppia. Juuri siitä syystä Mäkkäri on tosi hyvä ensimmäinen työpaikka, että siellä nuori oppii kovaa kuria ja tiukkaa ohjeistusta mukaan lukien hygienia. Esim. käsien pesu on sekuntien mukaan ohjeistettu, hanat vimpan päälle hygienisiä, pukeutuminen erittäin tarkkaa jne.

Olin itse 12 vuotta sitten Mäkkärillä ja jo siihen aikaan (silloin ei ollut hygieniapasseja eikä mitään muitakaan nykyisiä ohjeistuksia) Mäkkärissä oli todella tarkat hygieniaan liittyvät määräykset. Itse mm opin silloin, etten koskaan söisi ruokaa ravintolassa, jossa henkilökunnan hiukset hapsottavat tai jolla on sormuksia tai muita koruja käsissä, lävistyksistä puhumattakaan.

Vierailija
6/7 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu kotipizzan myymälässä jossa käymme niin ukko ottaa rahaa vastaan ja käsiään pesemättä alkaa siinä pizzaaa vääntään, onneks se menee niin kovaan kuumuuteen uuniin et pöpöt kuoleee

Vierailija
7/7 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin siis silloin aikoinaan ainakin kun mä siellä olin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi