Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistit vastasyntyneen vanhemmat

Vierailija
14.12.2011 |

Kertovat sentin ja 10 gramman tarkkuudella tuoreen vauvansa mitat, ja minuutin tarkkuudella syntymäajan.

Aivan kuin koko maailmaa kiinnostaisi noin tarkasti tietää.

Eli hetkeksi ylpeät vanhemmat saavat päähänsä niin paljon kusta, että 100-kertaisesti yliarvioivat miten suuri asia maailmalle se heidän vauvansa syntymä on. 95% vanhemmista on vauvan syntymän jälkeen muutaman päivän ajan narsistisia.

Vielä ei ole lähipiiristä tullut vastaan yhtäkään joka ei tohon narsistiansaan olisi tippunut.

Itseäni ei sentit ja grammat kiinnosta lainkaan. En edes tiedä mikä on normaali, onko 48cm paljon, vai onko 53cm vähän. Ja vaikka tietäisin, niin eipä noista voi päätellä oikeastaan mitään.

Ainoa mikä kiinnostaa on syntyikö vauva elävänä vai kuolleena. Piste.

Eli vähän realismia ensi kerralla?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iYkskin kaveri osti noin tuhannella eurolla leluja, monia sellasia joita vasta 5-vuotias voi edes käyttää. Sitten tuli keskenmeno parin kuukauden päästä. Eikä sillä ole vieläkään lasta. Missä lie lelut... Monesti tuntuu että lapsi saa aikuisen ihmisen tyhmemmäksi kuin se oikeasti onkaan.

[/quote]

tuon sun kaverisi puolesta. :´(

Ja kehtaat sitä naureskella sen tyhmyyttä täällä!

alan uskoa että olet narsisti.

Vierailija
42/47 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen narsisti, siksi onkin mukavaa haukkua muita narsistiksi! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kolmen lapsen äitinä, pitää välillä oikein muistella että kuka oli mitäkin pitkä ja mitä painoi syntyessään?

Vierailija
44/47 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä sikäli provo että yritin saada paljon viestejä tähän, eli että tulis suosittu ketju.

Mutta sikäli ei provo, että en oikeasti tajua miten kaikki laittaa sentin ja 10 gramman tarkkuudella tuoreen vauvansa mitat. Siis järjestään kaikki. Sen ymmärtäisin jos vain puolet toimisi noin.

Jotain huvittavaa siinä on. En siis vittuunnu niistä viesteistä. Mutta jotain yhtä huvittavaa kuin katsella jalankulkijaa odottamassa valojen vaihtumista vihreäksi, vaikka monen korttelin matkalla ei ole yhtään autoa. En näe sitä järkeä ja hyötyä. En itse toimi samoin.

Toinen yleinen tapa on alkaa ostaa leluja ja vaatteita heti kun raskaudesta on saatu tieto. Totakaan en tajua. Eikö kannattaisi eka odottaa että lapsi syntyy? Keskenmenot on kuitenkin melko yleisiä.

Ykskin kaveri osti noin tuhannella eurolla leluja, monia sellasia joita vasta 5-vuotias voi edes käyttää. Sitten tuli keskenmeno parin kuukauden päästä. Eikä sillä ole vieläkään lasta. Missä lie lelut...

Monesti tuntuu että lapsi saa aikuisen ihmisen tyhmemmäksi kuin se oikeasti onkaan.

niin tarkkana siksi että ne katsotaan siitä vauvan saamasta pienestä kortista. Ei ne vanhemmat vauvahuumassaan mieti että tää luku pitäs varmaan pyöristää eikä laittaa grammalleen. Katsotaan kortista että noin ja noin paljon ja viesti menemään. Ja mun puolesta saavat laittaa, ei se mua haittaa mitenkään, on ihan sama lukeeko siinä viestissä että 3588g vai 3600g. Aivan sama, ei hetkauta mua suuntaan eikä toiseen. Osaan iloita muiden kanssa nussimatta pilkkua :)

Vierailija
45/47 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen ettei ap:lle kannata lähettää minkäänlaista viestiä kun lapsi syntyy. oikeastaan hänelle ei kannata kertoa edes koko raskaudesta. sehän on narsismia jos puhuu omista asioistaan, varsinkin jos on asiasta innoissaan. Ap:lla on varmaan aika mielenkiintoisia tapaamisia kavereidensa kanssa. Molemmat istuvat hiljaa ja tuijottavat kattoon miettien että mistähän se toinen tykkäis puhua..

Ehkä ei kannattaisi olla ap:n kanssa ylipäätään missään tekemisissä, sitä paitsi sehän on narsismia jos haluaa ympärilleen ystäviä. hyi miten itsekästä ja sairasta.

Vierailija
46/47 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ap:lla on varmaan aika mielenkiintoisia tapaamisia kavereidensa kanssa. Molemmat istuvat hiljaa ja tuijottavat kattoon miettien että mistähän se toinen tykkäis puhua."

En tapaa kavereitani juuri koskaan. Ne vähät asiat jutellaan Facebookissa, tai joskus harvoin puhelimessa.

Eipä ole mitään syytä kavereita nähdäkään, koska ei tosiaan ole paljoa puhuttavaa, ja jos on niin ne vähät asiat voi hoitaa netissäkin.

Jos joskus kavereita näen, niin en puhu mitään, koska ei kiinnosta mitään sanoakaan. Ja tästä syystä en kahdestaan ketään näekään, koska menisi vaikeaksi. Jos taas on monta kaveria samassa niin on helppo olla koko ilta nurkassa hiljaa puhumatta kenellekään mitään.

Ehkä sit välillä jos alkavat jotain vammasta jutella niin sanon ääneen mitä ajattelen. Esim että mitä vitun järkeä on kertoa sentilleen vauvansa mitat... ;)

Vierailija
47/47 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä sikäli provo että yritin saada paljon viestejä tähän, eli että tulis suosittu ketju.

Mutta sikäli ei provo, että en oikeasti tajua miten kaikki laittaa sentin ja 10 gramman tarkkuudella tuoreen vauvansa mitat. Siis järjestään kaikki. Sen ymmärtäisin jos vain puolet toimisi noin.

Taas näitä lukemia :D SE olis okei tai ymmärrettävää jos 50 % vain tekisi noin, mutta yli puolet on jo aivan käsittämätöntä.