Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä kuukautissuojaa käytät?

Vierailija
10.11.2005 |

Side,tamponi vai kuukautiskuppi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt aion tilata kuukupin, kuhan menkat taas alkaa. niitä ei ole ollut vuoteen...

vihaan siteitä koska ne hiostaa jo on inhottavat tussua vasten, yäk!

Vierailija
2/12 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siteitä en voisi enää käyttää,hiostavat,verta jää karvoihin..hyh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa odottavat kuppi ja luonnonsieni

Vierailija
4/12 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tamponiin? Eikö ole hankala räplätä emättimen perällä sormilla, kun asentaa ja poistaa kupin?

Vierailija
5/12 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on mukavampi kuin tamponi. Tamponi kun imee kaiken kosteuden emättimestä niin kiva sitä repia sitten pois :/ Ei sitä kuppia perälle asti työnnetä, aika alas se jää.

Kupin lisäksi käytän omatekemiä kestositeitä. Olin muuten yllättynyt miten mukavia ne on verrattuna ennen käytössä olleisiin always-siteisiin: pehmeitä!!!! Ihania ihoa vasten! (pinta on siis pehmeäksi kulunutta flanellia)

Vierailija
6/12 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö se tunnu aika inhottavalta?

Vierailija
7/12 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten Allwaysia

Vierailija
8/12 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/12 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

libresse.

Vierailija
10/12 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et nää on kaiken kansan suosiossa, mutta aika harva täällä näyttää niitä käyttävän.

Vierailija
11/12 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuukautiset niin harvoin ja silloinkin kestävät vain jotain kolme päivää, niin että en ole viitsinyt tehdä niistä suuren luokan varustelajia. Itsestäni ei tullu mukavalta laittaa mitään emättimeen kuukautisten aikana, niin että pannassa ovat tamponit (ja seksi) enkä usko, että pitäisin noista kuppisysteemeistä. Kestositeitä olen liian laiska pesemään ja niiden likaisena varastointi ja peseminen samassa koneessa vaatteitten kanssa tuntuu jotenkin epähygieniseltä.

Vierailija
12/12 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin käyttää kestsiteitä, mut olen niin laiska pesemään. Kuukuppi ei sopinut ollenkaan mulle, tuntui ikävältä.

Postissa tuli Allways näyte, erehdyin eilen sitä käyttämään. Lensi samantein pois, hiosti ja kutitti. Se oli visiin vähän turhan muovitettu ja imukykyinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi