Mitkä valmisjouluruoat hyviä?
Jouluun asti lähes joka päivä töissä, joten pitäisi ostaa ensimmäistä kertaa jouluruoat (lähinnä) laatikot kaupasta. Onko jotkut merkit erityisen hyviä, läheltä löytyy peruskaupat, cittari ja Prisma. Hinnalla ei väliä. Kiitollinen kaikista vinkeistä.
Kommentit (6)
Ihan samat ainekset kuin itsetehdyssä. Sama ostaa valmiina kuin keittää ja pilkkoa itse.
Rasia taisi maksaa jotain kolme euroa ja riittää hyvin pariksi päiväksi.
Mä olen omassa päässäni päätellyt, että on ihan helkkarin se ja sama, kuka pilkkoo punajuuret, porkkanat, sipulit ja suolakurkut... Pilkkominen ei makuun kovin vaikuta. Joten ostan valmiina.
aivan mahtavia kotitekoisen makuisia, on prismoissa, k.marketeissa ollut ainakin.
Osta saarioisten laatikkoja. Lisäät vain hiukan kermaa, voita ja esim siirappia niin toimii. Atrian valmis salaatteja esim. rosollia tai punajuurisalaattia en ostaisi mutta muiden tekeleet ihan maittavia. Kinkku on helppo paistaa kyllä itsekin, mutta onhan niitäkin valmisversioita. Ei muuttakun sinappihuntu päälle ja säikäytys uunissa niin huvä tulee. Kaloja saa valmiina (kylmä,-lämmin,-graavi) ihan maittavina kaupan kalatiskistä. Vakuumipakattuihin en oikein sortuisi, tiedä koska nekin ongittu. Silliä saa kaupasta valmiina, vähän höystettä päälle, kauniiseen astiaan ja se on siinä. Onhan näitä, pikkusen kekseliäisyyttä ja menee kuin väärä raha, eikä tarvii stressata.
olen syönyt valmiina vain saarioisen joululaatikoita, porkkanalaatikko oli ihan hyvää.