Onkohan mulla päässä vikaa?
Tilanne on tämä:Ollaan seurusteltu vuoden päivät ja naisella on oikeastaan kaikki kohdallaan,on rahaa,kiiteistöjä,
(olen itsekkin hyvin toimeentuleva)
nätti,fiksu ja luonne etten ole koskaan vastaavaa tavannut positiivisessa mielessä.
Siis sellainen tapaus jonka kanssa mennään naimisiin ja eletään loppuelämä yhdessä.
Mutta kun mä en saa seksistä oikeen mitään irti ja olen omalta osaltani vaikuttanut siihen,että emme näe kuin harvoin,koska mua tavallaan ahistaa mennä hänen kanssa sänkyyn.
Tykkään hoikista tai todella hoikista naisista ja nykyinen on ns.normaalivartaloinen.
Lähes joka työ-päivä
saan ehdotuksia
ja flirttiä,todella kauniilta naisilta ja mun täytyy sanoa,että mieli ois monta kertaa tehnyt lähteä mukaan,eilenkin olisi ollut mahdollisuus kolme kertaa.
Tää voi tuntua jostain hölynpölyltä,mutta en ala ammattiani tässä kertomaan,mutta totta se on.
Ja niille jotka ehdottavat että piristäkää seksielämää niin ja niin,voin sanoa että se asema meni jo,mua ei oikeen kiinnosta,kun ns.parempaa olisi tarjolla.
Kuinka mä voin vaihtaa seksin sellaisen naisen kanssa,jolla ei ole mitään muita ominaisuuksia,kuin hyvä runko..siihen mitä olen etsinyt koko ikäni ja satukirjoissa kirjoitetaan.
Mä en todellakaan halua pettää,mutta onko mulla oikeesti päässä vikaa,jos perseen koko menee kaiken muun edelle.
Mä haluisin rakentavaa kritiikkiä,pitäisikö mun alkaa sinkuksi,vai mitä helvettiä tässä pitäisi tehdä,mutta mä tiedä että vastaavaa naista mä en tule koskaan saamaan.
Kommentit (2)
Mä en oikeen tiedä,mulla oli aikoinaan yksi nainen jonka kanssa seksi oli aivan uskomatonta,kahden vuoden jälkeenkin olimme sängyssä joka päivä,joka on aikas harvinaista.Hän oli todella villi(mä tiedän ei saisi vertailla).
Toi voi olla kyllä totta,mitä sanoit..mä en ole varma onko hän saanut kertaakaan kunnon orgasmia,siltä se on näyttänyt ja kuullostanut,mutta varma mä en todellakaan ole.
Mä vaan sitä,että ei se varmaan ole reilua sitä naista kohtaan tällainenkaan järjestely ja mä pelkää että mä lipeen joku kerta,
alkoholia mä en käytä lähes ollenkaan,joten sen piikkiin ei voi laittaa mitään.
Mutta mä en haluaisi luopua tästä naisesta vain tämän asian takia..voisinhan mä käydä vieraissa ja pitää yllä kulissia,mutta on seki nyt loppupelissä aika raskasta ja kiinni siitä jää aina..
Minkälaiset odotukset sinulla on?
Voisiko olla, että te molemmat olette tyytymättömiä seksielämäänne, mutta ette vain saa sanottua sitä toisillenne?
Jos toisaalta olet sitä mieltä, että "se asema meni jo", niin tuskinpa tässä paljoa on tehtävissä...