Miten nautintosi eroottisesti ja seksissä on muuttunut IÄN myötä?
Miten koet seksin muuttuneen itselläsi iän myötä? Onko nautinto lässähtänyt kun molemmat rupsahtaa eikä olla enää kiinteitä nuoria vai onko löytynyt uusia parempia puolia?
Kommentit (7)
Ennen olin TÄYSIN nänneistä kiihottuva, nyt kiihotun muunkinlaisesta esileikistä. Lisäksi mulla on estottomampi olo ja varmaan siitä johtuen kaikki tuntuukin voimakkaammin.
Ikää 32 v.
nautinto seksissä on vaan kasvanut. Oma mies on ehdottomasti paras, ja orgasmit ovat parempia kuin koskaan. Ja yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta.
seksiä olen saanut aina mutta kyllä tuon 40 jälkeen on ihan toinen "vaihde lasissa":D Nyt 50v ja edelleen mahtavaa! Miksi pitäisi rupsahtaa?? Pehmeyttä ja muotoja on tullut hieman lisää mutta onneksi kelpaa puolin ja toisin...
himot vaan yltyy iän myötä vaikka kroppa ei kiinteä
ja himot kuin vasta syttyneet. Ihan uskomatonta, ennen seksi oli jtkn pakollista pahaa, alistui ym. mutta sittemmin löysi oman minansä seksin suhteen ja nyt on puolison kanssa niin hurmaa vaan.
ja minulla on ollut 2v salarakas..Seksi on nyt parasta mitä koskaan ollut, nyt nautin siitä..Tämän varatun miehen kanssa olen kokenut sellaista mitä en koskaan oman miehen kanssa..