Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saan huomenna potkut. Kertokaapa mihin voin "mennä töihin"??

Vierailija
13.12.2011 |

Kun se työpaikan löytyminen on palstan mukaan NIIIIN helppoa!!

Jep, luulin, että on eläkeikään asti varma työpaikka, mutta eipä ollutkaan :(

Ikääkin jo 47v, joten alkaa olla jos esteenä uuden paikan saannissa.

Joten siis, mistä niitä työpaikkoja niin helposti löytyy, että eikun valitsee vaan??

En todellakaan suunnitellut olevani työtön!!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on sitten itsestäsi kiinni jatkomenestys.

2

Vierailija
42/45 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin pitkäaikaistyötön ja vaikeasti työllistyvä tuonne 4-kymppiseksi asti

sitten kyllästyin siihen ja kävin kaikki työkkärin kurssit mitä irti sain, no ei siitä paljoa apua ollut, mutta mulla oli onneksi suht hyvä joskin vanhentunut koulutus alla

sitten lähetin yli 200 avointa hakemusta ja YKSI tärppäsi, sain peräti 3 kuukauden työsopimuksen

sitä sitten jatkettiin ja olin siinä paikassa 1,5 vuotta

sieltä tuli lähtö ja nyt pääsin taas puolen vuoden pätkälle toiseen paikkaan, saa nähdä mitä jatkossa

eli helvetin kovaa taistelua tämä on

t. nainen 42 vee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että päiväkotiin ei todellakaan pääse töihin ilman koulutusta. Ainoastaan työvoimatoimiston kautta voi päästä tuettuun työkokeiluun tai työllistetyksi. Ilman koulutusta on aivan turha edes yrittää. Iästäsi päätellen lukioajoista on sen verran aikaa, että maailma on jo aika paljon siitä muuttunut.

Ensin laittaisin hakemukset kaikkiin mahdollisiin oman alan töihin (tai olisin jo laittanut ensi tilassa, heti kun olisin saanut tietää potkuista). Soittelin kiinnostaviin paikkoihin ja yrittäisin päästä haastatteluun. Lisäksi kertoisin kaikille mahdollisille tutuille, että etsin mitä vaan työtä.

Sitten katsoisin kaikki kaupan alan ja ravintola-alan vapaat työpaikat. Niistä minulla on nuoruusvuosilta työkokemusta. Joulun alla voi päästä kiireapulaiseksi, ja se voi johtaa pidempäänkin työsuhteeseen.

Lopuksi vielä tsekkaisin kaupungin vapaat työpaikat. Esim. päiväkotiin voi päästä kai töihin ilman alan koulutusta (itse olen ainakin ollut lukion jälkeen päiväkodissa töissä).

En vieroksu mitään työtä ja työtä hakiessa näyttää paremmalta sekin, että on vaikka ollut kahvilassa töissä osa-aikaisena, kuin että on maannut passiivisena kotona. En ole ikinä ollut päivääkään työtön ja kaikki on kokeiltu maatalouslomituksesta siivoukseen ja matkaoppaan hommiin. Nykyään olen toimihenkilö pörssiyrityksessä, hyväpalkkaisessa toimistotyössä.

n40

Vierailija
44/45 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että päiväkotiin ei todellakaan pääse töihin ilman koulutusta. Ainoastaan työvoimatoimiston kautta voi päästä tuettuun työkokeiluun tai työllistetyksi. Ilman koulutusta on aivan turha edes yrittää. Iästäsi päätellen lukioajoista on sen verran aikaa, että maailma on jo aika paljon siitä muuttunut.

Ensin laittaisin hakemukset kaikkiin mahdollisiin oman alan töihin (tai olisin jo laittanut ensi tilassa, heti kun olisin saanut tietää potkuista). Soittelin kiinnostaviin paikkoihin ja yrittäisin päästä haastatteluun. Lisäksi kertoisin kaikille mahdollisille tutuille, että etsin mitä vaan työtä. Sitten katsoisin kaikki kaupan alan ja ravintola-alan vapaat työpaikat. Niistä minulla on nuoruusvuosilta työkokemusta. Joulun alla voi päästä kiireapulaiseksi, ja se voi johtaa pidempäänkin työsuhteeseen. Lopuksi vielä tsekkaisin kaupungin vapaat työpaikat. Esim. päiväkotiin voi päästä kai töihin ilman alan koulutusta (itse olen ainakin ollut lukion jälkeen päiväkodissa töissä). En vieroksu mitään työtä ja työtä hakiessa näyttää paremmalta sekin, että on vaikka ollut kahvilassa töissä osa-aikaisena, kuin että on maannut passiivisena kotona. En ole ikinä ollut päivääkään työtön ja kaikki on kokeiltu maatalouslomituksesta siivoukseen ja matkaoppaan hommiin. Nykyään olen toimihenkilö pörssiyrityksessä, hyväpalkkaisessa toimistotyössä. n40

Ehkä sitten pääsisin apulaiseksi vanhuksia hoitamaan tai siivoilemaan...Uskon kuitenkin, ettei ilman työtä tarvitsisi olla.

n40

Vierailija
45/45 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä tekisin.

n40v

eli yrittäjyys ei käy, kun ei saa työttömyysturvaa, sitäkö siis haluat? Et työtä ja siitä tulevaa toimeentuloa? Silloin ei kannata mennä minnekään.