Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joluvalot tylsä lahja?

Vierailija
12.12.2011 |

En keksi mitään sisarelle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pettyisin jos saisin lahjaksi jouluvalot, johan se joulu kestääkin sen lahjansaannin jälkeen enää vaivaiset pari päivää...

Vierailija
2/11 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et keksi mitään, älä osta väkisin mitään. Väkisin ostettu ja tarpeeton rihkama on aina huono lahja. Ja jos lahjattomuus ei ole vaihtoehto, anna ennemmin vaikka lahjakortti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lapsena kerran joululahjaksi värivalot huoneeni ikkunaan. Silloin ne oli jotain uutta. Ensin tuli sähkökyntteliköt (joihin äiti oli ihan huumassa) ja sitten nuo värivalot.

Ne toimi monta vuotta ja minusta ne oli ihanat! Muistan aina, miten huoneeseeni tuli joulutunnelma, kun ne viritettiin ikkunaan. Niissä oli päällä muoviset tähdet ja värivalot siftasivat kauniisti verhojen välistä.

Nykyvalot ei enää ole yhtä kauniin pehmeän värisiä vaan kamalan räikeitä ja kirkkaita...

Vierailija
4/11 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin siskolle ihanan, persoonallisen hopeisen ketturiipuksen Vanhan Ylioppilastalon joulumyyjäisistä. Sisko tykkää kovasti ketuista.

Isälle löysin toisista myyjäisistä ikkunaan laitettavan lyijylasityön. Sellainenkin voisi olla kiva vaihtoehto, jos löydät siskolle sopivan kuva-aiheen.

Entäs valokuvakirja lapsuusvuosista? Tai viime vuoden yhteisistä tapahtumista?

Tai osta kaunis silkkihuivi. Marimekolla oli nättejä.

Vierailija
5/11 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät saajan maun, niin valinnanvaraa on. Itse haluaisin sellaisen ison tähden ikkunaan. En ole raaskinut ostaa. Joulun jälkeenhän niitä on aina alessa, mutta silloin se tuntuu aina väärältä ajankohdalta. Olisin tosi onnellinen, jos saisin tähtivalon lahjaksi ja pitäisin sellaista ikkunassa ainakin tammikuun loppuun.

Vierailija
6/11 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kahdesti jouluvalot lahjaksi.

Isälle ostin kerran kaksi laatikollista vanhoja kuusenkynttilöitä kirpparilta. En yleensä ikinä käy kirppareilla, mutta yhden ikkunassa oli samoja, 70-luvun kuusenkynttilöitä, joita meillä yhä käytetään kotona. Joka vuosi jännitetään, että palaako ne enää vai joudutaanko laittamaan jotkut rumat nykyaikaiset.

Iskä oli tosi iloinen, kun sai kaksi laatikkoa varakynttilöitä!

Äidille ostin kerran sellaisen metallioksan, jossa sähkökynttilät. Äiti oli sitä kovasti ihaillut kaupassa, niitä myytiin vain Stockalla, muttei ollut raastinut ostaa.

Ne olikin sitten jo joulukuun alussa niin hyvin myyty, että ostin kaksi vikaa pakettia - itselle ja äidille.

Äiti harmitteli pitkin joulukuuta, kun ei saanut niitä valoja ja ihastui ikihyviksi, kun ne paljastui paketista.

Eli kyllä oikeantyyppiset ihmiset voi hyvinkin ilahtua jouluvalolahjasta.

Vierailija
7/11 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hepulin (salaa) jos joku tois jouluvalot.

Voiko mitään turhempaa paskaa enää maa päällään kantaa??

Vierailija
8/11 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jouluna on jo ne valot ja muut viritetty. Pitää odottaa sitten seuraavaan jouluun että saa lahjan käyttöön... Mun mielestä on aika huono lahja, tasoa huono suklaarasia.

Vierailija
9/11 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilät on aika suosittu lahja, joten miksei valojakin voisi antaa? Eri juttu jos sisko on alle 15-v. eikä vielä arvosta sisustusjuttuja.

Jotain hienoa koruakaan ei käytetä kuin ehkä parina päivänä vuodessa, joten ei jouluinen koriste sen huonompi idea ole. Ja seuraava joulu tulee taas tosi nopeasti.

Vierailija
10/11 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin n. 9v kun sain huoneeseeni ne jouluvalot. Ja olin tosi iloinen niistä!

Ihan pienenä, varmaan 4v., sain ekan oman joulukoristeeni joululahjaksi. Kauniin posliinienkelin. Aivan ihana! Vaalin sitä, laitoin joka vuosi huoneeseeni esille. On vieläkin tallella.

Ihan hurjaa, ettei joku pidä jouluvaloista. Meillä vaikka kuinka monet ja tänäänkin ostin yhdet kivat lisäksi! :D Ja laadukkaita joulukoristeita on kiva saada lahjaksi. Esim. itse saan joka vuosi äidiltä jonkin Goebelin jouluhahmon tai Villeroy&Bochin joulukoristeita.

Vierailija
11/11 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok lahja, jos tietää että saaja tykkää yleensäkin koristeista ja toiseksi juuri sentyylisistä kuin aikoo antaa. Olen kyllä vähän samaa mieltä, että yleisesti ottaen joulukoristeet joululahjaksi on vähän hölmöjä kun sen vuoden "pahin sesonki" on jo ohi, mutta valoja onneksi käytetään pitkälle kevääseen.

Itse sain kerran kivannäköisen valosarjan lahjaksi, mutta pitkän pohdinnan jälkeen en keksinyt sille mitään järkevää sijoituspaikkaa. Asumme vanhassa kerrostalossa, ei ole parveketta ja pistorasioita on niukasti. Olisi joutunut säätämään pitkän jatkojohdon jotta valot olisi saanut vaikka ikkunaan, enkä ole jaksanut viritellä kun vauvankin takia yritän välttää ylimääräisiä johtoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi