Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kotidoppler ja kahdet eri sykkeet rv 8?!! :o

Vierailija
12.12.2011 |

eli rv 8 ja kotidopplerilla kahdet eri taajuiset sykkeet havaittu vastakkaisilla puolilla kohtua. Kaksoset??vai kaiuttaako kohtu sykkeitä jotenkin? :o. ultra vasta tammikuussa. Jänskää ja kun muutoinkin olen sitä ajatellut, kun kohtu popmsahtanut jo pois lantiosta ja lantionpohja mielestäni korkeammalla kuin sen pitäisi näillä viikoin olla.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sikiön sykkeet voi löytyä jo vko 8. Riippuu sun anatomiasta ja miten sikiö asettunut kohtuun. Itsellä näkyi syke tasan vko 8. Oma syke 70-80 paikkeilla. Ja toinen syke joka löytyi, useimmiten vaihteluvälillä 120-180 joten ei tuo minun omani ole tuo korkeampi syke. Helppo käyttää toi kotidoppler, paljon vaan geeliä niin löytyy helpommin.

Vierailija
22/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa olin viikolla 8 ja syke löytyi . Naurattaa että sua naurattaa olla "fiksu" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siellä näkyi?

Vierailija
24/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
25/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut asukista! :)

Vierailija
26/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset ne vaan saa sykkeet aikaisemmin kotikonstein kuin toiset...riippuu laitteista ja toki ihan äidin vatsapeitteistäkin. epäilen, että kahdet sykkeet tulee alkion ollessa kohdussa ihan poikittain ja eri suunnilta kuuluu, tosin pienihän tuo kohtukin vielä on tietysti näillä viikoilla :)

Vierailija
27/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se vain on, että ihminen ei usko ennenkuin näkee, jotenkin ultrassa vasta konkretisoituu koko raskaus :)

Vierailija
28/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee :)

Jotenkin kaikesta tulee totta sen jälkeen.. :)

Itellä raskaus on jo sen verran pitkällä, että pikkanen ilmottelee potkuin jo päivittäin.. Mutta kyllä se alkuunsa oli yhtä mietiskelyä, että onkohan siellä oikeesti ketään ja kyllä ultrassa sitten kyyneleet tippu :)

t: 27

Vierailija
29/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

unettoman yön jälkeen. Tulempa sitten tänne kertomaan, että montako asukkia siellä sitten näkyi :) ap

Vierailija
30/34 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja viestejä, mutta avaudumpa kuitenkin, minä olen kuullut sikiön sydänäänet jo reilu kuuden viikon jälkeen kotona ja neuvolassa. Odotan kolmatta lasta, lisäksi 4 keskeytystä takana ja jokaisesta on kuunneltu varhaisessa vaiheessa sydänääniä eikä kuuluvuudessa ollu mitään ongelmaa. Riippuu niin paljon vatsan peitteistä ja kohdun asennosta. Minulla on eteenpäin kallistunut kohtu ja ohuet vatsanpeitteet. Kun odotin esikoista niin minä jopa tunsin sikiön liikkeet ultran aikana viikolla 12+1, näin telkusta liikkeen ja tunsin sen vatsassani samaan aikaan, lisäksi ihan oikea GYNEKOLOGI kysyi että tunsitko tuon, kun sulla on niin ohkaset vatsan peitteet.

Hurt your feelings?

Vierailija
31/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä löytyi tällä viikolla 8+3 hetken hakemisen jälkeen 😊 syke vaihteli 124-159 .

Suhteellisen helposti löytyi vaikka kurveja löytyy

Vierailija
32/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta kaksosraskaudesta mutta halusin vain tulla sanomaan että kuulin vauvan sykkeen rv 8 myös, ja osasin kyllä erottaa oman ja vauvan sykkeen. Lihavat täällä vaan huutelee.

Onnea ap!

Vierailija
33/34 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkeen voi kuulla kotidopplerilla jo rv8 mutta melkoista hakuammuntaa silloin ja pitää tietää mitä etsii. Nuorimmaisesta 8rv eteenpäin kallistunut kohtu ja tarpeeksi alhaalta osaa hakea sai kuuluviin sen hevosen laukan, luvut 158-170. En usko että oisin muuten löytänyt ellei olisi ollut kokemusta jo esikoisen kohdalta. Vanha ketju tämä mutta jos joku nyt sattuu pähkäileen asiaa. Kuitenkin ultra on näillä varhaisilla viikoilla se paras vaihtoehto.

Vierailija
34/34 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausviikkojen käyttäminen sykkeen mittaamiseen on yhtä hakuammuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme