Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kohdun sisäsuu auennut n. reilu 1cm.

Vierailija
12.12.2011 |

onkohan synnytys lähellä?

Onko huonompi homma kun nimenomaa sisäsuu oli auennut, ulkosuu pysynyt kiinni. Kohdun kaula kuulemma erittäin pehmeä ja kaulakin kutistunut 1,5centtiin. (nämä tiedot siis viikolla 34), nyt vaihtunut rv35, en tiedä tämän hetkistä tilannetta, mutta epäilen että on edistynyt mm. supistusten ja useasti tulevien vihlasujen vuoksi..

Millaiset on vauvan voinnit yleensä näillä viikoilla jos syntyy?

kokemuksia tai muuten vain tietämystä asiasta kaipailen. Kiitos

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan vointi oli mielestäni hyvä (koko ajan vierihoidossa). Ainoat ongelmat oli keltaisuus ja alkuun matalat verensokerit. Verikokeita jouduttiin ottamaan pari kertaa päivässä, kun seurattiin sokruja ja bilirubiinia. Sairaalassa oltiin viikon verran.

Vauva ei alkuun oikein osannut/jaksanut imeä rintaa, joten sai maitoa pullosta (ensin luovutettua ja sitten pumpattua omaa maitoa). Oppi noin 3kk:n ikäisenä imemään kunnolla rintaa.

Nyt on oikein touhukas melkein 7 kuukautinen eikä koosta ainakaan huomaa lainkaan, että on syntynyt kuukautta aiemmin.

Vierailija
2/5 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus rv 35+6... olin rv 30 asti auki reilu sentin ja kaulakin jo vähän vissiin hävinnyt..

Vauva voi ihan hyvin ja syntyi terveenä. Kolme päivää oltiin sairaalassa ja pääsitin kotiin..

Nyt lepäilet ja rentoudut. Älä stressaa, ei tee hyvää sinulle eikä vauvalle. Vauvalla ei ole mitään hätää jos nyt syntyisikin. Kovasti en kävisi alapäätutkimuksissa jotta ei aukea ns nopeammin paikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa rv 35 olin 4 cm auki, syntyi 39+1. Toisessa olin 4 cm auki rv 37 ja 6 cm auki jonkun aikaa ennen laskettua ja syntyi 40+2 :D

Vierailija
4/5 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mä olin 6cm auki, niin meni 3min että lapsi oli ulkona :D

Ekassa raskaudessa rv 35 olin 4 cm auki, syntyi 39+1. Toisessa olin 4 cm auki rv 37 ja 6 cm auki jonkun aikaa ennen laskettua ja syntyi 40+2 :D

Vierailija
5/5 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä miten tässä nyt sitten käy. On vain aika vahva tunne, että ei mene loppuun asti... Mutt eihän sitä voi tietenkään tietää.

Huolettaa vaa minkälainen sairaala-aika on tulossa jos sattuu tällä viikolla/lähi aikana syntyä..

Jos jollain on lisää kokemuksia niin mielelläni kuulisin

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän