Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tuhonnut klitorikseni? :(

Vierailija
12.12.2011 |

Vuoden päivät tullut päivittäin leikittyä suihkulla ja sähköhammasharjalla, joskus kovinkin ottein klitan tunnottomuuteen asti... Voiko siis olla, että. Klitoriksen on pilalla ja oikea seksi ei tunnu enää hyvältä? :(

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:lle: itsekin olen saanut klitorikseni tunnon pois useastikin syystä tai toisesta, mutta kyllä se aina palautuu. Myös pieni tauko masturbaatiossa auttaa, tuntuu taas paremmalta muutaman päivän tauon jälkeen. :)

T: 3-kymppinen nainen

Vierailija
22/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 22:59"]

Minä käytän seksin aikana delfiiniä(siis se klitoriskiihotinjuttu), koska en muuten orgasmia saa. Jos olen käyttänyt monena päivänä putkeen, tunto tavallaan katoaa. Mutta kun pidän esim. viikon tauon, delfiini tuntuu aivan liian rajulta. Eli tunto kyllä palautuu!

[/quote]

Hyi vittu, kuulostaa luonnottomalta. Kokeilisit anaaliseksiä. Luonnollista ja toimii minulle ja monille muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnottomuus voi olla myös stressistä johtuvaa. Mä ole aina ollut huono havaitsemaan stressaantumistani, mutta viimeistään herään sitten kun klitasta menee tunto. Pahimmillaan tilanne oli se, että sain orgasmin sinnikkäästä klitan hieromisesta mutta en tuntenut yhtään mitään. Tunsin etäisesti että lihas kouristele mutta ei mitään muuta. Ihan kuin olisi saanut orgasmin puudutuksessa. En uskois tätä jos en olisi itse kokenut.

Vierailija
24/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 23:07"]Kyllä on siinä neurologilla naurussa pitelemistä, jos joku menee sinne klitoriksen tunnottomuuden takia. Mitä ajattelette , että neurologi tekisi ? Lopeta se rassaaminen pariksi viikoksi niin taas toimii.

[/quote]

No se tietysti kokeilis onko tuntoa...)

Vierailija
25/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 22:59"]

Minä käytän seksin aikana delfiiniä(siis se klitoriskiihotinjuttu), koska en muuten orgasmia saa. Jos olen käyttänyt monena päivänä putkeen, tunto tavallaan katoaa. Mutta kun pidän esim. viikon tauon, delfiini tuntuu aivan liian rajulta. Eli tunto kyllä palautuu!

[/quote]

Hyi vittu, kuulostaa luonnottomalta. Kokeilisit anaaliseksiä. Luonnollista ja toimii minulle ja monille muille.

[/quote]

Voi olen kokeillut anaaliseksiä ja on tuntunut hyvältä, mutta valitettavasti tarvin siihenkin klitoriksen koskettelua. :)

Vierailija
26/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 23:06"]

Mitä ihme frigidejä te kaikki ootte kun teidän mielestä ap on masturbaatio/seksi riippuvainen?? Minä ainakin runkkaan joka päivä ja pannakin voisin useita kertoja päivässä, jos olis halukkaampi kumppani. Seksi on ihanaa, tapahtui se sitten soolona, duona tai vaikkapa triona!

Ihan niin kuin seksi olisi jotenkin likainen ja syntinen asia. Nyt katseet pois sieltä Raamatun sivuilta ja seksiä harrastamaan!

T. 3 -kymppinen Nainen

[/quote]

Sinä olet sairas demoni.

Vierailija
27/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyttää ihan oikeasti sähköhammasharjaa ja se on ainoa jolla saan orkun. Mikään seksilelu ei vaan värise tarpeeksi. Ja toki on niihin leikkeihin ihan oma harja :)

Vierailija
28/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita niitä verenkiertoa lisääviä ihme seksigeelejä, mitä myydään.

Vierailija
29/43 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhammasharjalla... voi luoja.

Vierailija
30/43 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoaa ääreisverenkiertoa.

Suosittelen jättämään kaikki tärisevät seksilelut pois. Suihkusta en tiedä. Tärinä tuhoaa hermostoa lopullisesti. Kannattaisi miettiä vähän...

pikkasen eri kaliiperin tärinöitä.

Vierailija
31/43 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä senkin saa tunnottomaksi. Kuten ap. kertoi. Suojelettehan te silmiännekin.

Vierailija
32/43 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen jättämään kaikki tärisevät seksilelut pois. Suihkusta en tiedä. Tärinä tuhoaa hermostoa lopullisesti. Kannattaisi miettiä vähän...

Vierailija
33/43 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö!

Koska kuulovauriot taidetaan tuntea paremmin, mutta hermostoa nekin:

Jos rasitat tärykalvon hermoja tietyllä taajuudella (ääni on hertsejä, eli värinää) yhä voimakkaammin ja voimakkaammin, kuulosi tottuu kyllä kovaan ääneen, eikä se tunnu niin pahalta. Jossain vaiheessa syntyy kuulovaurio ja kun riittävän pitkään toistaa, vaikka ei mene liian kovalle tasolle, kuulovauriosta voi tulla pysyvä. Pysyväkin kuulon alenema voi hieman parantua, kun haittaavan rasituksen lopettaa ajoissa.

Hermot turtuvat, kun eivät saa verenkierron kautta happea. Riittävän pitkällä rasituksella hermoja alkaa kuolemaan.

Menisin juttelemaan neurologille. Gynekologilta voisi kysyä lähetettä.

Vierailija
34/43 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliaikaisesti voi joskus puutua, mutta palautuu. Hurjalta kuulostaa ajatuskin, että tunto menisi. En epäile,ettei menisi, mutta hui sentään. Kyllähän paikka kosketusherkäksi menee, mutta se on toinen tarina. Toivottavasti löydät ratkaisun!

Vierailija
35/43 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
36/43 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voinko antaa itselleni mielenrauhan, kunhan lopetan tämän pahan tapani?

Jos tunto on pitkään pois, silloin kannattaa miettiä neurologilla käyntiä. Sitä miettiessäsi tuntohäiriöiden hoito on verenkierrosta huolehtimista. Älä rasita niillä sitä niillä tärinöillä, mutta tiedät varmasti, millä saat ääreisverenkiertoa sille seudulle. Eikä se taida olla sinulle mikään epämiellyttävin hoitokeino.

Vierailija
37/43 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. :/ mutta onkohan tilanne korjattavissa, jos lopetan suihkuttelut ja muut? En kyllä ikinä anna itselleni anteeksi jos olen vienyt itseltäni kyvyn nauttia seksistä!!!

Kyllä tuo herkkyys palautuu, kunhan pidät hiukan taukoa. Miehenä vastaan, kun on pitkään seksittömyyttä, niin tulee runkattua. Se lakkaa tuntumasta enkä laukea enää. Siis ei millään. Nahka myös paksuuntuu hiukan. Viikonkin täydellinen tauko auttaa. Aivot myös tottuvat tuohon, ja tavallaan vaatii koko ajan lisää.

Seksi on niiiiin paljon muuta kuin sukupuolielinten ärsyttämistä. Seksiin liittyy koko vartalon hyväily, läheisyyden tunne toiseen, suuteleminen erittäin vahvasti. Noista muista asioista tulee niin tyydytetty olo ettei edes orgasmia kaipaa. Se laukeaminen EI ole ollenkaan itse tarkoitus.

Voisin opettaa sua nauttimaan seksistä.

Vierailija
38/43 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkasen eri kaliiperin tärinöitä.

On nimittäin äärimmäisen herkempi kuin maantieporakoneen käyttäjien kädet.

Se tärinä noissa seksileluissa riittää tuhoamaan herkän alueen hyvin herkästi.

Vierailija
39/43 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut keskusteletteko te nyt ihan vakavissanne hammasharjan aiheuttamista tuhoista klitoriksessa??? Nyt mä oon kaiken kuullu. :D Ei kai kukaan oikeasti harrasta masturbaatiota hammasharjalla! Vai olenko mä nyt viimeisimmästä muodista pihalla kun luulin, että ko. laitetta käytetään hampaiden, ei pillun jynssäykseen? :D

Mut joo, kantsis lopettaa, tai ainakin pitää taukoa. Mieti ap sit kun löydät joskus miehen, niin mitäs leikkejä te leikitte? Otatte hammasharjan sänkyyn? Tai kun mies kysyy mistä tykkäät? Vastaatko sä, että hammasharja on ihan jees? No, pitkää sinkkuutta vaan sulle.

Vierailija
40/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä myös välillä tunnotomuuttaa tai ns. kestää pitkään ennen kun saan orgasmin. mies joutuu aika kauan hieromaan klitorista- olen myös miettinyt olisko suihkuttelulla osuutta asiaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän