Mikä sääntö on sinulle tärkeä, jonka rikkominen ärsyttää sinua?
Mua ärsyttää kun vanhemmat lampsivat hiekkasilla kengillään vaihtoaitiossa vaikka hallissa on jättimäiset kieltoplakaatit. Mutta kun sitä omaa mussukkaa on päästävä paapomaan aitioon asti. Lasta voisi auttaa seisoen aition ulkopuolellakin, mutta joillekin se ei mene jakeluun.
Kommentit (12)
Mun mielestä toi on aika outo sääntö. Mitä jos joudut joskus sairaalaan? Kaikkien biljoonat lakanat ja sairaalapyjamat pestään jättimäisissä pesukoneissa ihan sekaisin.
Aloituksesi virheet ovat suunnattoman ärsyttäviä.
Niitä ei peruta vain siksi, että
a. tuli jotain kivempaa tekemistä
b. ei huvita/jaksa
se haittaa mua sata kertaa enemmän kuin perusteltu sääntöjen rikkominen.
Toki hyvät tavat ja yleiset käyttäytymissäännöt on hyvä muistaa, mutta neuroottisuus saa mut ihan sekaisin.
huomasin vasta jälkikäteen itsekin.
ap
ihmiset jotka niistävät nenänsä ruokapöydässä. Ja tätä tapahtuu paljon!
alkaa tekemään
tehdä jonkun toimesta
nimien taivutus huomioimatta astevaihtelua (esim. Miikka- Miikkan)
nimien taivutus väärin
väärä sijapääte (esim. diabetestä po. diabetesta)
On muitakin, mutta nämä tuli heti mieleen.
Mun mielestä toi on aika outo sääntö. Mitä jos joudut joskus sairaalaan? Kaikkien biljoonat lakanat ja sairaalapyjamat pestään jättimäisissä pesukoneissa ihan sekaisin.
muutenkin jonkun toisen päällä pitämiä alkkareita.En tykkää pestä vaatteita sekaisin,tai esim.sukkia ja alkkareita samassa,yritän päästä tavasta eroon.
ihmiset jotka niistävät nenänsä ruokapöydässä. Ja tätä tapahtuu paljon!
lämpimän ruuan kanssa aiheuttavat veden valumista nenänstä ja se on tosi yleistä ja normaalia. Niiskutus ja nenän pyyhkiminen on tavallista ruokaillessa mutta kunnon räkäiset, meluisat nenäntyhjennykset eivät.
En tykkää pestä vaatteita sekaisin,tai esim.sukkia ja alkkareita samassa,yritän päästä tavasta eroon.
Kalsarit nyt pitääkin pestä
vaatteet pestään erillään.