Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän joululahjabudjettinne?

Vierailija
12.12.2011 |

Itse olen sortunut ostamaan kahdelle lapselleni kummallekin n.350 e:lla. Eli yhteensä n. 700 e. Nyt harmittaa! Pitäisi varmaan palautella jotain takaisin kauppaan. Laskeskelin ostosten hintoja yhteensä vasta äsken. Kyllä on lelut kalliita :(. Onko teillä muilla varaa ostella lapsille lahjoja toivomustensa mukaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole varaa mihinkään.

Vierailija
2/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle olen ostanut lahjoja noin 1000e. Ja sukulaisille ym noin 1000e. Ja ostelen lapselle lahjoja toiveiden mukaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimman lahjat maksaneet n, 400 e, seuraava on tähän mennessä saanut 300 euron kasan ja nuorimmainenkin 200 e. Serkuille ostetaan lisäksi, aikuisia en lahjo. joten hieman toiselle tonnille menee. Näissä ei ole kovin montaa pakettia. Lasten toivelistalla ei ole kalliita lahjoja, mutta jokainen saa elektroniikkaa joka maksaa.

Vierailija
4/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormivärit

dublo maatilasetti

dublo jäteauto

nallereppu, jonne ostin karkkia ja cars auton.

isiltä tulee dublo maatilasetti +++ kaikki sukulaisten

yhteensä olen ostanut ehkä vähän yli 100e?

Vierailija
5/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä omien kahden lapsen lahjoihin mennyt 210 € rahaa.

Kummipojalleni ostin 20€ lahjan, sen mitä hän oli toivonut.

Toiselle kummilapselleni en ole vielä ostanut, käyn huomenna ja varmaankin noin 20 € menee siihen mitä hän on toivonut.

Eli yhteensä siis 250 € mennyt lahjoihin.

En osta miehelleni tai kenellekkään muulle mitään. Vain kummilapsille ja omille...

Vierailija
6/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle olen ostanut lahjoja noin 1000e. Ja sukulaisille ym noin 1000e. Ja ostelen lapselle lahjoja toiveiden mukaan. :)

mitä ihmettä olet ostanut noin paljolla rahalla???

Vierailija
7/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no, lapsia on viisi, jokaiselle yläraja on satanen. Sillä saa jo tosi hienon lahjan. Kummilapsille kullekin parinkympin lahjat.

Mua pysäytti se uutinen missä luki että kymmenet tuhannet perheet ei pysty järjestämään Suomessa joulua ilman avustuksia. Tuntuu härskiltä kuluttaa omaan perheeseen ihan surutta kun toisessa perheessä lapset jää ilman lahjoja. Ens jouluna laitan joulupuukeräykseen tms. vai ehtiskö vielä tänä vuonna?

Vierailija
8/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kirja 45€

Pojalle:

Peli Wiille 30€

Peli DS3 50€(mummo maksaa)

Harry Potter boxi 80€

Tyttö:

kaksi kultasiipien keijukoulu kirjaa 30€ (mummo maksaa)

LPS hahmot 25€

LPS leikkipuu 65€

Palarannekoru 48€

Yhteiseksi lapsille

100 palan palapeli 18€

Salaisuuksien saari -peli 19€

Vierailija
9/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulomme ovat yli 10.000 €/kk, mutta tavarataivas ei tuo meille onnea! Eme halua osta mitään. Syömme hyvin. Lepäämme. Ei ole stressiä. Kiitos luojan, että olemme me.

Vierailija
10/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjetiksi tuli n. 400 e(ei ollut etukäteen, mut tuo niihin lahjoihin meni)

Omille 1 ja 4 vuotiaille lahjat yhteensä n. 60 e (kaksi lahjaa kummallekin joista yksi kirppikseltä, muut sukulaisilta)

Kummitytölle1 lahja 25 e

Kummityölle2 lahja 20 e

Lasten serkkupoika 14 vee lahja 20 e

Lasten serkkutyttö 2 vee lahja n. 35 e

Sen lisäksi kuudelle aikuiselle lahjat, loppusumma tulee tuohon neljän sadan kieppeille. Miehen kanssa emme tänä vuonna anna toisillemme lahjoja jouluksi :)

Vierailija
11/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljälle jo aikuiselle lapselle 200 euroa yhteensä. Lasten lapsia on 8 heille noin Yhteensä 240 Euroa.Toisillemme noi 20 euroa nuppi.

Vierailija
12/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelastetaan sillä ettei kuluteta. Maalaisjärjellä ajatellen pitäisi vaan kohdistaa kulutus kotimaisiin tuotteisiin ja palveluihin niin ehkä joku konkurssi jää toteutumatta.

Vierailija
13/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään budjettia. En ole kyllä vielä ostanutkaan mitään kotiväelle. Alustava suunnitelma on ostaa ehkä noin 200-250 eurolla esikoiselle (kaksi suht kallista, mutta erittäin järkevää toivetta) ja kuopukselle ehkä 100-150 eurolla. Miehelle ostan varmaan jollain 50 eurolla. Lisäksi pitää ostaa varmaan auto.

Lisäksi meiltä lähtee tosi moneen kotiin muutenkin lahjoja, mut niitä olen ostellut pitkin vuotta, joten ei aavistustakaan, että mitä maksaa kaikkinensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän