Mies epäröi sitoutumista, syynä käytännön asiat?
Tapasin muutama kuukausi sitten ihanan miehen. Meillä on ihan oikeasti hauskaa yhdessä, ja ainakin minä tunnen sellaista vetoa häneen, että oksat pois...Hänen vierellään on yksinkertaisesti ihana olla.
Mutta nyt on väistämättä tullut mieleen, että voiko tällainen kuitenkin olla yksipuolista? Siis, voiko tuntea uskomatonta kemiaa toista kohtaan, ja viihtyä kauhean hyvin hänen kanssaan, siis sellainen ihana fiilis, mutta toisella ei ole samanlaisia fiiliksiä? Meillä on oikeasti kivaa ja helppo jutella vaikka mistä...Mutta...mies ei halua sitoutua, sanoo, ettei osaisi olla parisuhteessa. Kuitenkin jollain tavalla tuntuu olevan ihastunut, juttelee mulle söpöllä tavalla, jolla seurustelukumppanille jutellaan :) ja sanoo, että olisi kiva vielä nähdä, että tuu käymään taas...Ja siis, seksistä ei meidän tapaamisissa ole kyse, sitä ei olla harrastettu kuin kerran. Suudeltiin kyllä viime kerrallakin, mutta seksiä ei harrastettu.
Voiko mies miettiä käytännön asioita, että suhde olisi liian vaikea? Voiko häntä pelottaa/mietityttää, kun meillä on muutama sata km välimatkaa ja minulla lapsia, hänellä ei...Elämämme siis ovat vähän eri puolella Suomea. Tosin hänen kotiseudullaan asuu minulla paljon läheisiä, ja minun tulee vierailtua siellä aika usein.
Miksi, oi miksi, mun piti juuri häneen mennä ihastumaan :/.
Kommentit (22)
anna ajan näyttää, älä missään tapauksessa painosta ja kysele, nauti hetkestä äläkä ajattele tulevaisuutta kovin pitkälle... Moni mies on pelästytetty painostuksella ja moni huono suhde on saanut alkunsa sillä, nauti elämästä nyt!
että älä kiirehdi. Mies ei muutaman tapaamisen ja yhden seksikerran jälkeen ole vielä valmis sitoutumaan.
Mikä kiire sinullakaan on? Nauti ihastumisen tunteesta ja suudelmista täysin siemauksin.