Miten tolle mun miehelle on kaikki aina niin vaikeaa :(
Se on niin tumpelo joka jutussa. Pienet tavalliset asiat niin johan sillä on vaikeaa. Ei osannut laittaa edes makuupussia kasaan ja kiukkusi siitä. Nyt sitten minä lähdin uimareissulle ja kotona oli valmiit sapuskat, niiden piti syödä lasten kanssa ja lähteä sitten käväsemään yhdessä kaupassa hakemassa autoon liittyvä osa. Minä tulin kotiin takaisin 2h lähdön jälkeen klo 20.30, niin mies ja lapset tekivät vasta lähtöä kauppaan. Lapset odottelivat hikisinä kun mies korjasi jotain takkinsa vetoketjua tms. Sanoin, ettei varmaan kannata enää edes ottaa tuota 1v:tä mukaan kun sillä alkaisi olla iltapala-aika.. MIes kiukkuili että just joo, hän juuri sai sen puettua ja nyt sitten ei mukaan lähtiskään, mitä mä aina kiirehdin ja häsellän takaisin niin nopeasti. Sinne lähtivät vielä kauppareissulle, äksy mies ja hikiset lapset.
Herranjestas sille on kaikki vähän vaikeaa, ja sitten se on kiukkuinen ja huokailee vaan! Ja minä aina "kiirehdin"....
Kommentit (5)
Vai jostain muusta maasta? Kellon aikoja lähinnä ihmettelin.
Turha marista, itse ole ukkosi valinnut ja sen perässä juossut.
Ei osannut vaihtaa lamppua tai palohälyttimen pattereita. Kerran yritti vaihtaa auton pyyhkijän sulat, mutta jätti homman kesken koska ei ollut suomenkielistä ohjetta. Se ohje oli kuvallinen...
Kauhea ähellys, huokailu ja vitun hokeminen jos se jotain yritti tehdä. Yleensä odottikin mun automaattisesti hoitavan kaiken. Itse vaan tuijotteli kuin labradorin noutaja sohvaltaan.
Oli vähän vaikea arvostaa ja rakastaa häntä Miehenä. Onneksi ei päästy lasten hankkimiseen asti ennen kuin ulkoistin hänet.
Kun meillä taas mies vaihtaa lamppuja, korjaa autoja, kunnostaa pihaa ja tekee paljon tuollaisia ns miesten hommia. Mutta sitten aivan yllättävät asiat ovat aivan ylivoimaisia hänelle. Ja esimerkiksi kellonajan seuraaminen tosi vaikeaa, aina tuskaa lähteä hänen kanssaan minnekään. Sitten hän on ihmeissään, miten kello voi olla jo iltapäivä vaikka just oli aamu..
Kuulostaa aika tumpelolta!