Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkillinen huimaus ja pyörrytys rv25?

Vierailija
10.11.2005 |

Nyt on 3 kertaa käynyt niin, että ihan yhtäkkiä kaupassa on ruvennut pyörryttämään. Silmissä sumenee, heikottaa ja pyörryttää niin että pakko päästä istumaan ja pian. Se on ollut ihan kauheeta! Enkä yhtään tiedä mistä voisi johtua. " Kohtaus" menee pian ohi kun olen päässyt istumaan, mutta pois on kaupasta lähdettävä heti sen jälkeen, en voisi kuvitellakkaan jatkavani shoppailua.

Osaisiko kukaan kertoa mistä ihmeestä tuo voisi johtua? Neuvola on maanantaina, silloin otan asian puheeksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan virallinen selitys, mutta itselläni kävi tosi usein noin, kun vähän pidempään seisoin. Neuvolatäti sitä minulle selvitti ja sanoi, että ei kannata laskea verensokeria kovin alas kaupunkireissuilla ja välillä pitää vähän huilata. Ei vaarallista, mutta tiedosta asia.

Vierailija
2/9 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtui kuulemma siitä että vauva kasvaa niin kovaa vauhtia että se " vie" äidiltä paljon verta ja suurimpia valtimoita ja suonia alkaa painaa kun lapsi kasvaa..tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelen lukemat neuvolakortista;

112/75

97/69

105/70

101/67

Hb on 110

Selittäisikö tuo sen? Terveisin Ap

Vierailija
4/9 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viime neuvolakäynnin jälkeen tuplattiin annos. Maanantaina selviää onko noussut.

Mites tuohon verenpaineeseen voisi itse vaikuttaa? Varsinkin tuohon alhaiseen (oliko nyt yläpaine?), voiko sitä jollain keinolla itse nostaa?

Kiitos vastauksista!

Terveisin Ap

Vierailija
5/9 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toi yläpaine alkaa olla niillä rajoilla, että ylösnousut kannattaa ottaa rauhallisesti. Homma tasoittuu raskauden loppuvaihetta kohti..

Jos haluat yrittää nostaa verenpainetta, ei kyllä mulla ainakaan onnistunut kummassakaan raskaudessa, juo kahvia ja syö suolaa yms. eli syö niitä asioita, jotka verenpainetaudissa kielletään:)

Vierailija
6/9 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkuin:3&6

Vierailija
7/9 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä yrittää niitä sitten.

Kiitos todella paljon kaikille vastauksista!

Terveisin Ap

Vierailija
8/9 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut alkuraskauden ajan yli 140 ja nyt puolessa välillä laskenut tuonne 130 hujakoille.

Sekin vähän riippuu siitä millä tasolla hb on normaalisti.

Sinä joka väitit ettei se ole alhainen, miksi arvelet ap raudan annosta nostettiin jos se ois hyvä??

Itse olen viikolla 21 ja kärsin myös alhaisesta verenpaineesta, se on alhainen ilman raskauttakin..

Vierailija
9/9 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

allisempaa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä