Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen kun en saanut unta aloin ajattelemaan lapseni isäsuhdetta.

Vierailija
12.12.2011 |

Olen ehkä tietoisesti yrittänyt olla ajattelematta tätä syvällisemmin. Mutta totuus on, että lapseni isä ei pidä häneen mitään yhteyttä.

Ja se ei ole minusta oikein millään tavalla. Pitäisikö minun soittaa lapsen isälle ja kertoa miten negatiivisesti tuo vaikuttaa lapseen?

Olen kymmenen vuotta pitänyt lapsesta huolen, välillä ollut aika rankkaakin. Ja lapsen isä ei ole koskaan soittanut ja kysynyt lapsensa kuulumisia. Ei edes tärkeinä päivinä esim. kun lapsi aloitti koulun, synttärit, joulut yms.

Olen ennen ajatellut, että se on hänen valintansa, mutta tarkemmin ajateltuna onko näin? Voiko hän oikeasti tehdä noin omalle lapselleen? Voisinko minä yrittää tehdä jotain asian eteen?

Vielä selvennykseksi lapsi tapaa isäänsä muutaman kerran vuodessa kun lapsi menee isän vanhemmille käymään. Minusta olisi kuitenkin tärkeää, että isä pitäisi muutenkin yhteyttä. Lapsihan voi ajatella, ettei isä välitä.

Tuli vaan ihan helvetin paha olo lapsen puolesta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on valintansa tehnyt, ei siinä auta itku eikä raivoaminen. Suurin menettäjä on pitkässä juoksussa isä itse, mutta jostain syystä hän on valinnut näin.

Jäin miettimään, miksi erositte? Oliko lapsi aikaan tehty kummankin halusta?

Silloin, jos olet oharilla hankkinut lapsen itsellesi et voi muuta kuin elää asian kanssa. Aika harva normaali mies hylkää kuitenkaan lastaan, jos se on yhdessä haluttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän