Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä menee pettämisen raja?

Vierailija
12.12.2011 |

onko teillä miespuoleisia kavereita?

halaatteko niitä, kun tapaatte tai kun lohdutatte tms.?

voisitteko pussata toista miestä näytelmässä (siis kun itse näyttelette)?

voisitteko tanssia toisen miehen kanssa nykytanssia, jossa ollaan täysin kroppa vasten kroppaa?

voisitteko mennä mies hierojalle?

äääh, en enää tiedä mikä on sopivaa ja mikä ei. harrastan itse tanssia ja improvisaatiota, jossa mennään todella lähelle tanssikaveria (jonka sukupuoli vaihtelee), "painitaan" lattialla yms. olen seurustellut uuden mieheni kanssa nyt pari kk:tta ja jostain syystä harrastuksestani on tullut huono omatunto. en ehkä itse haluaisi nähdä miestäni niin lähellä toista naista... vaikka mitään seksuaalista siinä ei olisikaan.

antakaa mulle mielenrauha!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy mieheltäsi. Useimmille teatteri ei ole ongelma, ei edes suutelukohtaukset tms. fyysinen, kun se on osa teosta eikä oma-aloitteinen juttu.

Toisaalta esim. elokuvamaailmassa vastanäyttelijöiden pariutuminen on aika yleistä, myös naimisissa olevat ovat vaihtaneet puolisoa noissa tilanteissa ;).

Vierailija
2/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin paljon lavoilla ja välillä vaimoni ja välillä muiden kanssa. Hyvin lähellä sitä toista ollaan. Se on naiselle eroottisempaa kuin miehelle. Ihanan daamin kanssa voi yhden tanssin aikana tuntua hyvin läheiseltä ja kappaleen päätyttyä kestää hetken herätä tuosta tunteesta. Ei tuo ole koskaan mitään mustasukkaisuutta tai vastaavaa aiheuttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-on minulla miespuolisia tuttuja joita halaan tavatessa

-näytelmärooli on näytelmärooli!!!

-voisin tanssia hitaita, jos sitä tarkoitat, muttei se oikeuta kähmintään, hipelöintiin eikä kopelointiin!

-minulla on miespuolinen gynegologi

-hieroja, sairaanhoitaja aivan sama , ammatti-ihminen, eikai tarkoitus ole flirttailla ja iskeä??

-

Mielestäni kaikki sellainen toiminta on pettämistä, missä tavoitteena on saada se vastakkaista sukupuolta oleva henkilö kiinnostumaan itsestä seksuaalisesti sekä tietysti kaikki seksuaalinen kanssakäyminen myös.

Minun mielestä, hyvin yksiselitteisesti ja selvästi siinä menee pettämisen raja, jos toiminnalla on tuo päämäärä ja tarkoitus, vaikkei esim.akti koskaan toteutuisikaan!

Vierailija
4/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten herkkänahkainen olet, mieti? yritä ensin ajatella että mikä on sulle flirttailua? sehän pitäisi olla viatonta. joitakin sekin loukkaa. pääasia, että teet sen rajan selväksi yhdessä kumppanisi kanssa, eikö?

minä voin huoletta halata miespuolista, ja voin tanssiakin. hierojalla käyminen nyt ei tottavie ole pettämistä!!!

Vierailija
5/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ei voi toimia kumppanin silmien edessä. Jos kokee tarvetta salata, tietää tekevänsä jotain luvatonta.

Vierailija
6/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos harjoittelette näytelmää josa on suutelemista, vaikka Romeota ja Juliaa, niin jätät roolissa suutelematta koska silloin petät yksityiselämäsi poikaystävää? Et siis ajattele roolia tai improvisaatioharjoitusta ollenkaan, vaan koko ajan itseäsi! Vaihda harrastusta, sabotoit muuten ryhmänne työtä.

AV-raadin mielestä kaikki kontakti eri sukupuolta olevien ihmisten välillä on pettämistä: kahvittelu, tanssiminen, halaaminen. Ihan kaikki on seksualisoitu. Niin epävarmoja ihmset ovat, niin vähän he luottavat omiin kumppaneihinsa ja suhteisiin, joissa elävät.

Vierailija
7/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mä halaan miespuolisa kavereita, ihan samalla tavalla kuin naisiakin. Ei siinä ole mitään seksuaalista. Käyn mieshierojalla ja gynekologilla eikä niissäkään ole yhtään mitään seksuaalissävytteistä. En harrasta tanssia mutta enpä ole koskaan ajatellut että pelkkä tanssiminen voisi olla edes lähellä pettämistä. Ja vaikka pitäisikin jostain ihmisestä enemmän kuin kaverina niin ei se halaaminen silti vielä minusta ole pettämistä, ei lähelläkään.

Nuo sun ajatukset ap tuntuu musta tosi oudoilta. Jos tietäisin mieheni ajattelevan noin, kavahtaisin kyllä ja todennäköisesti miettisin pitkään haluanko olla noin sitouttavassa ja mustasukkaisessa suhteessa. Vaikka nyt siis olikin kyse ap:n omista ajatuksista ja teoista mutta kyllähän tuossa samalla rajoitetaan toistakin aika paljon.

Vierailija
8/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä miespuoleisia kavereita? on (ja miehellä naispuolisia)

halaatteko niitä, kun tapaatte tai kun lohdutatte tms.? välillä, riippuu ihan tilanteesta ja ihmisestä

voisitteko pussata toista miestä näytelmässä (siis kun itse näyttelette)? joo

voisitteko tanssia toisen miehen kanssa nykytanssia, jossa ollaan täysin kroppa vasten kroppaa? joo, jos ollaan tosiaan ihan vaan kaveripohjalta liikkeellä

voisitteko mennä mies hierojalle? joo

Itse koen, että lievää pettämistä olisi esim. suutelu tunteiden takia (ja näytelmä tosiaan minusta ok), kunnon pettämistä olisi seksi (myös suuseksi). Kähmiminen olisi moraalitonta, muttei pettämistä (ja taas siis tunteiden takia, näytelmässä kähmiminen olisi ok).

Vierailija
9/13 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja menee siinä, missä kumppani sen kokee menevän. Sukbjektiivinen juttu. Toisaalta kyse on sopimisesta, ja asia pitäisikin aina sopia. kompromissi löytää.

Itse esimerkiksi ilmoitan aina suhteiden alussa (no, luultavasti nyt en enää, nykyinen suhde kestänyt kolmatta vuotta ja yhteinen elämä jatkuu aina vaan), että minä en tee tiliä mistään tekemisistäni. Ihan sama vaikka harrastaisin seksiä jonkun toisen kanssa, minun uskollisuuteni on henkistä. Saman tietysti sallin myös kumppanille. Pääsee helpolla, ei tarvitse miettiä joka halausta tai kättelyä.

En voisi olla suhteessa, jossa puoliso koko ajan kyttää, etten vaan astu rajalle tai harmaalle alueelle. Joko luotat, että pysyn tässä, tai sitten ei olla yhdessä.

Kaikki se on sitten pettämistä. mistä ei voisi puolisolle kertoa.

Jos et koe pettäväsi, et petä, sanoin toinen mitä vaan. Jos asia ei ratkea, puoliso vaihtoon tai sitten voit alkaa rajoittaa omia menemisiäsi - varoitan vain, että sille ei yleensä ole loppua.

Vierailija
10/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme reissussa ulkomailla pari kuukauttatyttöystäväni kanssa. josta 10 päivää omissa aktiviteeteissa. Hän oli kontakti impro leirillä. 10 päivän jälkeen tapasimme taas ja illalla menimme katsomaan jameja, eka kertani.. No tanssivat siinä, ok. Mutta loppuillasta sessio päättyi siihen että tyttöni sylissä makoili joku mies paijattavana heliittävänä ja aloin tekemään lähtöä. Ja lopuksi vielä suukkoa otsalle. 10 päivän näkemättömyyden jälkeen siis minulle vieraan helliminen niillä katseilla ja hymyillä ja jutteluilla paikallaan, itse katselin toimitusta 3 m päästä useita minuutteja kahdesti lattian reunalta suu auki. Eivät sentää vaihtaneet paikkoja tällä kertaa. Olivat kuulemma tehneet niin jo 9 päivän ajan. What a fuuuuck. Ei mitään seksuaalista se ole kuulemma. Täh, tuollaisen pitäis suhde kestää. Tulen kanssa leikkimistä toi mielestäni on.

Vierailija
11/13 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen miettinyt tuota kontakti-improvisaatiojuttua, exäni kanssa molemmat harrastimme, ja aiheutti ainakin minulle välillä mustasukkaisuutta.  Harrastus lopahti molemmilta vähän tämän takia.  Nyt ei ole sitten enää koko suhdettakaan, loppumiseen vaikuttivat kyllä monet tekijät.  Joitain asioita tekisin ehkä nyt, jälkeenpäin asioita paljon pohtineena, toisin.  Suhtautumiseni kontakti-improvisaatioon mietityttää edelleen.  Varmaan on tosiaan paljon ihmisen herkkyydestäkin kiinni, millä voimakkuudella erilaisiin asioihin reagoi.

Vierailija
12/13 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä on sit kun muna menee pilluun.

Vierailija
13/13 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta mikään noista ei ole pettämistä, ellet sitten saa erityisesti jotain mielihyvää kyseisiä juttuja tehdessä (jos omat tunteet on jutussa mukana)? Juttele sen sun seurustelukumppanin kanssa asiasta, suhteessahan ne pettämisen rajat oikeesti määritellään eikä jonkun ulkopuolisen sanelemina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi