Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB-huijjaus

Vierailija
12.12.2011 |

Kaksi kertaa minua on tämä BB tuotanto uunottanut mutta ei enää.Uutta en aijo hankkia enää ens kautena.Kaksi kertaa on tuotanto järjestänyt voittajan eikä näillä puhelin äänillä ole merkitystä.

Tänä vuonna kutsuttiin !!! tämä janica strippari mukaan ilmeisesti sillä ehdolla, että harrastaa seksiä ja lisää ohjelman mielenkiintoa.

Eilen äänestin Mikaelia klo. 22.13 ja viestini ei mennyt läpi? tainnut käydä näin monelle muullekkin.

Kiitti minulle riitti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa laitoin äänen Miksulle ja ainakaan ennen äänestyksen päättymistä se ei ollut välittyny eteenpäin :( No oli eka ja VIKA kerta ku moiseen rahojani hassasin!

Vierailija
2/6 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tullut katseltua bb;tä liian vakavasti?

Onkos sinulla todisteita väitöksillesi?

Ilmeisesti Mikael kutusttiin bb-taloon jotta hän harrastaisi seksiä Annikan kanssa ja olisi muutenkin ihan yliveto veijari ja kaikkien rakastama vekkuli.

Mikael myönsi olleensa turhaan talossa, kun ei voittanut. Tuli oikein hyvä mieli, kun ei voittanut :D Janica on sen lisäksi äiti, joten hän saa kyllä bointsini kotiin!!! Hyvä Janica jeee

Saat 11cm miehen kyyneliin, se helppoa on..

T: 11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa minulle miksi viestini ei välittynyt eteenpäin vaikka numerot ja kaikki muut oikein.

Janica oli onnellinen vain silloin kun sai viinaa eli luultavasti alkoholisti muutaman vuoden kuluttua.

Vierailija
4/6 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa minulle miksi viestini ei välittynyt eteenpäin vaikka numerot ja kaikki muut oikein.

Janica oli onnellinen vain silloin kun sai viinaa eli luultavasti alkoholisti muutaman vuoden kuluttua.

parempi että menee äidille rahat. Äidin rahat menee lapsille ja se on aina kotiinpäin. Mitä Mikael olisi tehnyt?

Järjestänyt bileet ystävilleen jee jee ja palanut takasin oravanpyörään.

Viesti meni perille. Ei viestiin tule mitään vastausta siitä että se menee perille. Oma viestini meni perille.

Miten niin _Janica on muka alkoholisti?

Ei hän mitään bileitä luvanut jräjestää.

Vierailija
5/6 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri heiltä on helppo nyhtää rahaa, mitään muuta tarkoitusta ohjelmalla ei ole.

Vierailija
6/6 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten, vain älykkäät, jotka ovat ymmärtäneet vaikean ohjelman tarkoituksen katsovat bb:tä. Sinä et ilmeisesti kuulu tähän porukkaan.

T: älykäs