Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut tuntea ylemmyyttä =???? Vakavaa??? Onko sama kuin ylimielisyys?

Vierailija
12.12.2011 |

Onko minusta tulossa paskiainen? Millä oikeudella tunnen tämmöisiä tuntemuksia, olenhan aina pitänyt itseäni muita huonompana. Nyt en ollenkaan ymmärrä. Apua!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että sinulla yhdistyvät alemmuuden- ja ylemmyydentunnot ei taida olla lainkaan epätavallista näillä tyypeillä.

Vierailija
2/2 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kanssa ylemmyyttä joitakin asiakkaita kohtaan.Siinä vaiheessa kun luulevat että olen heidän roskasäiliö jonne voi elämänsä harmitukset mesota niin huokaisen helpotuksesta,ehkä heille tuli parempi mieli siitä että saivat kiukutella myyjälle 15e paidan ulkonäöstä.

Yleensä tilanteet jälkeenpäin naurattaa,asiakas menee ns.pois päältä kun luulevat että heidän oikeuksiaan poljetaan.Päästävät suustaan epäasiallisia kommentteja,luulevat että pidän heitä kunkkuina ja voivat sanoa ja tehdä mitä vaan.Yleensä näissä tilanteissa ajattelen että onpa huonosti kasvatettuja aikuisia kun eivät vieraalle osaa puhua kauniisti,ihmisillä ei ole tapoja.Mietin myös että käyttäytyvätkö naapureita kohtaan samalla tavalla?

Asiakkaat usein suurentelevat asioita ja luulevat että juuri heidän kohdallaan minä päätin olla hankala.Tämä "hankaluus" on asiakkaan mielestä sitä että en kiireessä paketoi lahjoja.Hirvee haloo nostetaan asiasta vaikka käytävällä on paketointi palvelu joka tämän asian tekisi mielellään.

Näissä tapauksissa tunnen itseni paremmaksi.En mene mukaan asiakkaiden lapsellisiin kiukutteluihin vaikka sillä hetkellä harmittaa.Hymyilen ja otan vastaan sen kaiken.Tilanteen jälkeen hengitän syvään ja annan sen kaiken valua ulos.Seuraavaa asiakasta palvelen taas iloisesti hymyillen ja toivon että edellinen asiakas sai pahan olonsa pois ja viettäisi kotonaan mukavan päivän läheistensä kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi