Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa nyt toi onneton vikinä ukkomiesten iskijöistä!

Vierailija
11.12.2011 |

Jos teillä on niin onneton parisuhde tai niin typerä äijä, että toisen naisen mukaan lähtee, niin eiköhän se MIES ole siinä tehnyt väärin.

Jos mies on kunnollinen, niin sitä ei pätkääkään kiinnosta minkäänlaiset liehettelijät.

Ettekö uskalla katsoa itseänne peiliin ja myöntää, ettei se oma ihana rakas kulta, sitten ollutkaan niin ihana? Vai oletteko sulkeneet silmänne parisuhteen ongelmilta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies johon tutustuin,ei kertonut olevansa parisuhteessa.

No asia selvisi myöhemmin ja todellakin sanoin hälle että nyt oon vihainen.

Minä en nimittäin halua toisten miehiä pyörittää!

No tämä mies itse vinkuu ja vonkuu jatkoa jutullemme vaikka sanoin että se on loppu.

Tulee sähköpostia ym.

En sinänsä välitä niistä,vilkaisen vain.

Mutta älkää puhuko että joku vie ukkomiehiä,vaan ite ne miehet vonkaa naisia !

Vierailija
22/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostuu. Viettävät aikaa yhdessä. Selviää, että mies on varattu, mutta "onkin kuulemma pian eroamassa huonosta liitosta". Nainen uskoo miestä ja suhteensa jatkuu. -> ihan mielenkiintoista, että näet silti syntipukkina pelkästään naisen.

sillä nämä naiset tällä palstalla eivät koskaan voi myöntää, että heidän ihanassa miehessään tai liitossa olisi jotain vikaa. On niin paljon kätevämpää sulkea silmät, ja syyttää sitä naista. Sitten jatketaan "onnelista" liittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjussa, etteivät laske miestään laskettelulomalle pääsiäisenä. Eivät siis luota miehiinsä sen vertaa. Ja ilmeisesti kannattaakin pitää heidät kotona.

Vierailija
24/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne yhtäkään naista, joka tieten tahtoen jahtaisi varattuja miehiä. Ei kai kukaan varatun heilaksi halua? Itse olen, miehen aloitteesta, suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa enkä todellakaan ole siitä ylpeä tai tarkoituksella halunnut varattua miestä, tottakai olisi huomattavasti paljon helpompi ja mukavampi tilanne, jos mies ei olisi naimisissa. Ja toivottavasti ei jonain päivänä olekaan.

teidän saastaisia touhuja.

Vierailija
25/25 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alleviivaan tuon jutun.

Jos mies tai nainen on kunnollinen niin eivät varmasti haikaile muitten perään. Muulla tavalla voi erota mutta ei pettämisen kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan