Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa nyt toi onneton vikinä ukkomiesten iskijöistä!

Vierailija
11.12.2011 |

Jos teillä on niin onneton parisuhde tai niin typerä äijä, että toisen naisen mukaan lähtee, niin eiköhän se MIES ole siinä tehnyt väärin.

Jos mies on kunnollinen, niin sitä ei pätkääkään kiinnosta minkäänlaiset liehettelijät.

Ettekö uskalla katsoa itseänne peiliin ja myöntää, ettei se oma ihana rakas kulta, sitten ollutkaan niin ihana? Vai oletteko sulkeneet silmänne parisuhteen ongelmilta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne naiset jotka iskemällä iskevät varattuja miehiä, eivät toimi moraalisesti oikein.

Itse en pidä noita ukkomiehiä iskeviä naisia missään arvossa.

Ainahan se nainen ne miehet iskee, ne naisenketaleethan tulee hakemaan miehet suurin piirtein kotoa..just joo. Kaverini oli tämä "toinen nainen" ja tämä naimisissa oleva mies oli kyllä hänet hurmannut (tunsivat samoista piireistä). Mutta kaverinihan sai asiasta tietysti kuittailua tyyliin "mitäs sinä ukkomiesten jahtaaja". Ei taida tänäkään päivänä vaimonsa tietää, että mies teki aloitteen tuossakin jutussa.

Huomaatko että kirjoitin niistä naisista jotka jatkavat iskemistä vaikka mies olisikin varattu? Kirjoitin myös että tiedän sen pettävän miehen olevan perheenrikkoja jne.

Tottakai tiedän että on niitä luusereita miehissä jotka varattuinakin etsivät vain sitä seuraavaa panoa, mutta edelleen kirjoitinkin niistä naisista, jotka tuota tekevät. Ymmärrätkö vai haenko ratakiskoa josta vääntää?

Aivan samalla tavalla pidän niitä perheenrikkoja miehiä moraalittomina, mutta moraalin omaava ihminen joka saa kuulla tai tietää että ihastus/kohde on varattu, ei tee mitään "liikkeitä" osoittaakseen että on kiinnostunut.

Vaikka en olekaan tuollaisessa tilanteessa ollut niin syyttäisin kyllä sekä miestä että sitä toista naista, jos mieheni minut jonkun lutikan takia jättäisi.

Vierailija
2/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikaa on siinä, joka pettää puolisoaan.

Mutat en silti arvosta korkealle niitäkään, jotka heilastelevat varatun miehen/naisen kanssa tieten tahtoen.

En halua olla tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa ja se minulle sallittakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hänen avullaan pääsin eroon narsistimiehestä, joka oli vienyt minusta kaikki voimat ja energian.

Minulla ei olisi ollut enää voimia lähteä liitosta ja tiedän, että mies ei olisi lähtenyt, ellei olisi löytänyt uutta.

Siispä kiitokset sinulle nainen, sain elämäni takaisin! Koita kestää, äläkä näänny tuo kaiken tuhoavan kylmyyden alla.

Vierailija
4/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on niin onneton parisuhde tai niin typerä äijä, että toisen naisen mukaan lähtee, niin eiköhän se MIES ole siinä tehnyt väärin. Jos mies on kunnollinen, niin sitä ei pätkääkään kiinnosta minkäänlaiset liehettelijät. Ettekö uskalla katsoa itseänne peiliin ja myöntää, ettei se oma ihana rakas kulta, sitten ollutkaan niin ihana? Vai oletteko sulkeneet silmänne parisuhteen ongelmilta?

mammat ei ole reagoineet. Ehkä huomasivat, että asia on todella näin.

Vierailija
5/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on niin onneton parisuhde tai niin typerä äijä, että toisen naisen mukaan lähtee, niin eiköhän se MIES ole siinä tehnyt väärin. Jos mies on kunnollinen, niin sitä ei pätkääkään kiinnosta minkäänlaiset liehettelijät. Ettekö uskalla katsoa itseänne peiliin ja myöntää, ettei se oma ihana rakas kulta, sitten ollutkaan niin ihana? Vai oletteko sulkeneet silmänne parisuhteen ongelmilta?

mammat ei ole reagoineet. Ehkä huomasivat, että asia on todella näin.

Omasta mielestä tuo asia ei ole niin yksiselitteinen.

Tottakai se mies joka pettää, on se luuseri ja perheenrikkoja mutta ne naiset jotka iskemällä iskevät varattuja miehiä, eivät toimi moraalisesti oikein.

Vierailija
6/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi sekuntia yksin kuppilan pöydässä niin johan siihen jo yks mies pyyhälsi ja suikkas suoraan pusun poskelle. Vetäyty kun sanoin että mies meni vessaan.

Tämä ukko tuli noin minuutin päästä takaisin ja oli ihan sormuskin ilmestynyt sormeen ja vaimoki oli kuulemma samassa baarissa. YÖK! Liekö sitten hakivat kolmatta pyörää.

Vierailija
7/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne naiset jotka iskemällä iskevät varattuja miehiä, eivät toimi moraalisesti oikein.

Ainahan se nainen ne miehet iskee, ne naisenketaleethan tulee hakemaan miehet suurin piirtein kotoa..just joo. Kaverini oli tämä "toinen nainen" ja tämä naimisissa oleva mies oli kyllä hänet hurmannut (tunsivat samoista piireistä). Mutta kaverinihan sai asiasta tietysti kuittailua tyyliin "mitäs sinä ukkomiesten jahtaaja". Ei taida tänäkään päivänä vaimonsa tietää, että mies teki aloitteen tuossakin jutussa.

Vierailija
8/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran on niin moraaliton, että seurustelee ukkomiehn kanssa, niin todellakin ansaitsee siitä kuittailua. Ehkä hän olisi voinut korjata, että "en minä jahdannut olen vain tyypillinen horo, joka ei osaa sanoa ei".

Muuten olen toki sitä mieltä, että mieshän se on minulle vastuussa parisuhteestamme ja teoistaan siinä ja sen ulkopuolella, MUTTA kyllä mä saisin ihan rauhassa vihata ja hankaloittaa kaikin tavoin sellaisen lorton elämää, joka oikeasti tilanteen tietäen ( että miehellä on perhe ja lapset) lähtisi äijäni kanssa heilastelemaan. Kyllä siinä lortto tietää mihin peliin on lähtemässä, ja turha itkeä jälkeenpäin, jos kävikin vähän huonosti, eikä mitään pysty ikävä kyllä todistamaan.

Vierailija
9/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkomiehet jotka haikailevat muiden perään ovat typeryksiä ja ukkomiesten jahtaajat luusereita.

Vierailija
10/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuo kertomani tapaus oli sellainen, jossa olivat tämä varattu mies ja nainen (kaverini) jo tunteneet toisensa hyvän aikaa ja toistensa kanssa säännöllisesti tekemisissä. Itsekin ihmettelin, mikä motivoi kaveriani suhteeseen varatun miehen kanssa, kunnes hän paljasti minulle, ettei tilanne ollut niin yksinkertainen. Minun oli hyvin vaikea alunperin hyväksyä heidän suhdettaan, mutta eipä negatiivinenkaan suhtautuminen olisi auttanut.

Miehen lapset olivat sitäpaitsi jo isoja, hän olisi voinut jättääkin vaimonsa, jos hänestä olisi vain ollut siihen.

Ymmärrän myös tuon vihaisen kuittailun mutta en sitä, että koko suhteesta haluttiin vain syyttää tätä toista naista. Lopulta mies palasi epäonnistuneeseen avioliittoonsa ja kaverini löysi onneksi paremman miesystävän.

Vierailija
11/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne yhtäkään naista, joka tieten tahtoen jahtaisi varattuja miehiä. Ei kai kukaan varatun heilaksi halua? Itse olen, miehen aloitteesta, suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa enkä todellakaan ole siitä ylpeä tai tarkoituksella halunnut varattua miestä, tottakai olisi huomattavasti paljon helpompi ja mukavampi tilanne, jos mies ei olisi naimisissa. Ja toivottavasti ei jonain päivänä olekaan.

Vierailija
12/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeita asioita ja aikoja. Kukaan ei mies eikä nainen ole täydellinen. Jos ap:n kuvailema tilanne tulee eteen ja jos syyllisiä halutaan etsiä, se on syyllinen, joka toisen selän takana jotakin häärää olkoon aviomies tai suhteen ulkopuolinen henkilö.

Vierailija
13/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tuollainen kuvailemasi ukkomiesten iskijä, kun en ole ennen ko termiä kuullutkaan. Ainakin asenne on sopivasti vinksallaan. Jos otan itselleni ukkomiehen ja kannustan perheen hajottamiseen, en ole mitenkään osallinen. Nyt haluan sitten uuden ihanan mieheni kanssa vauvan. Koska olen niin paljon parempi vaimo kuin tuo entinen kamala vaimo. Olen niin ihana. No nyt se vauva.

Vierailija
14/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ilkeää ja erityisen itsekästä, jos toivoo joidenkin toisten ihmisten liiton ja perheen rikkoontumista. Moraalisesti oikein toimiva ihminen vetäytyy ja toivoo, että liitto saataisiin kuntoon eikä heitä bensaa liekkeihin.

Vierailija
15/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat. Ainoa asia minkä tietävät toisistaan varmasti on, ettei kummallakaan ole minkäänlaista moraalia. Mä sanoisin, että kaksi paskaa siinä menee vaan yhteen.

Ja sitä saa mitä tilaa ;)

Vierailija
16/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ilkeää ja erityisen itsekästä, jos toivoo joidenkin toisten ihmisten liiton ja perheen rikkoontumista. Moraalisesti oikein toimiva ihminen vetäytyy ja toivoo, että liitto saataisiin kuntoon eikä heitä bensaa liekkeihin.

tällainen kommentti vähättelee sitä, että toiselle naiselle kerrotaan yleensä tietynlainen totuus avioliitosta. Yleensähän heille esitetään, että ero on jo ovella tms. paskaa. En todellakaan usko, että moni toinen nainen nimenomaan toivoo, että saa rikkoa jonkun perheen vaan ennemminkin hän saa elää miehen kaunistelluissa jutuissa suhteen tilasta.

Että get real.

Vierailija
17/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen kommentti vähättelee sitä, että toiselle naiselle kerrotaan yleensä tietynlainen totuus avioliitosta. Yleensähän heille esitetään, että ero on jo ovella tms. paskaa. En todellakaan usko, että moni toinen nainen nimenomaan toivoo, että saa rikkoa jonkun perheen vaan ennemminkin hän saa elää miehen kaunistelluissa jutuissa suhteen tilasta.

Että get real.

Puhutaan vain teorissa siitä miten moraalisesti toimittaisiin oikein, oikeassa elämässähän näin ei monikaan toimi.

Vierailija
18/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että get real.

Puhutaan vain teorissa siitä miten moraalisesti toimittaisiin oikein, oikeassa elämässähän näin ei monikaan toimi.

syntipukin riippumatta siitä, millaista pajunköyttä tuo mies on naiselle syöttänyt.

Oletetaampa näin:

Nainen tapaa miehen, kiinnostuu. Viettävät aikaa yhdessä. Selviää, että mies on varattu, mutta "onkin kuulemma pian eroamassa huonosta liitosta". Nainen uskoo miestä ja suhteensa jatkuu.

-> ihan mielenkiintoista, että näet silti syntipukkina pelkästään naisen.

Vierailija
19/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen ei ole ollut emotionaalista sidettä. Seurustelin lukioiässä paria vuotta vanhemman pojan kanssa, joka petti minua yksissä bileissä exänsä kanssa. Haukuin silloin sen naisen pystyyn, joku primitiivireaktio,kai. Poikaystäväni saattoi olla jotenkin mielissäänkin, kun hänestä ollaan niin kiinnostuneita. No, minun kiinnostukseni päättyi siihen. Tämä samainen nuorukainen jallitti minua vielä useamman vuoden kirjeitse missä sitten opiskelinkaan. Jostain sai aina osoitteeni. Heitin lukematta roskiin. Palveluksenhan tuo ex tavallaan minulle teki, kun pääsin paskasta irti.

Vierailija
20/25 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että get real.

syntipukin riippumatta siitä, millaista pajunköyttä tuo mies on naiselle syöttänyt.

Oletetaampa näin:

Nainen tapaa miehen, kiinnostuu. Viettävät aikaa yhdessä. Selviää, että mies on varattu, mutta "onkin kuulemma pian eroamassa huonosta liitosta". Nainen uskoo miestä ja suhteensa jatkuu.

-> ihan mielenkiintoista, että näet silti syntipukkina pelkästään naisen.

että nainen olisi vain syntipukki, mutta nainenKIN toimii moraalisesti väärin. Mieshän nyt on täydellinen paskiainen jo siinä, että lähtee hyppimään vieraisiin sänkyihin ennen kuin edellinen liitto on käsitelty. Naiselta vaaditaan moraalia, itseluottamusta ja -arvostusta, että uskaltaa laittaa sellaisen suhteen jäihin, jossa on vielä edellisiä suhteita mukana.

Pettävä mies nyt ei missään nimessä ole mikään löytö, että sinänsä vaikka mies olisi miten hanakka aloittamaan suhteen, niin ei:n sanominen pitäisi olla helppoa jo siinä vaiheessa ennen kuin naisella syntyy suurempia tunteita valehtelevaa pettäjää kohtaan.

En todellakaan ole sitä mieltä, että syy on toisen naisen, mutta moraalisesti oikein ei mielestäni sellainen henkilö toimi, joka lähtee tietoisesti toiseksi naiseksi/mieheksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän