Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tosi laihat syövät?

Vierailija
11.12.2011 |

Kun omasta mielestäni syön ihan kohtuullisesti, mutta en ole laiha...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koko ajan menossa, eikä usein "ehdi" syödä. Liikkuu tosi paljon ulkona lasten ja koiran kanssa, siis useita tunteja päivässä. Silloinkin kun syö, niin syö minusta aika vähän. Toisaalta saattaa syödä joka päivä tosi paljon jäätelöä.

Vierailija
2/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön leipää ja karkkia, juon litroittain kahvia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on tosi laihojen terveys? Mistä saavat vitamiinit ym. hivenaineet, jos eivät syö monipuolisesti / riitävästi?

Vierailija
4/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia ja joskus sipsiä. Ei niitä vitamiineja yms. saakaan mistään. Vaikka ottaisi purkista niin ei imeydy. Iho ja hiukset ovat huonossa kunnossa juu...

Vierailija
5/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ne kuitenkin näyttää hyvältä? Vai näyttävätkö ne hyvältä vain "laitettuina"?

Vierailija
6/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän imeskelee esim. tikkareita.

Vierailija
7/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

166/58

Aamu lähtee käyntiin lasillisella maitoa.

Loppu päivä menee vähän miten milloinkin. Syön keskimäärin 3 kertaa päivässä, mutta aterian koostumus vaihtelee viherpirtelöstä ihan kunnon tuhtiin ateriaan jälkiruokineen. Joskus pärjäilen päivän kermakahvilla ja pähkinöillä, en vaan tajua syödä.

Karppaan, ja usein ketoosi vie nälän tunteen. Yritän vähän lisätä hiilaria ja vältellä ketoosia, mutta usein silti illalla vasta tajuan, että en ole mitään syönyt sitten aamiaismunakkaan. On kuitenkin päiviä, jolloin keskityn vain ruokaan, silloin syön aamiaisen lounaan ja päivällisen.

Yleisesti ottaen olen kaikkiruokainen; vain sokeri, viljat, tärkkelykset on karsittu pois.

Vierailija
8/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan normaali.

166/58 Aamu lähtee käyntiin lasillisella maitoa. Loppu päivä menee vähän miten milloinkin. Syön keskimäärin 3 kertaa päivässä, mutta aterian koostumus vaihtelee viherpirtelöstä ihan kunnon tuhtiin ateriaan jälkiruokineen. Joskus pärjäilen päivän kermakahvilla ja pähkinöillä, en vaan tajua syödä. Karppaan, ja usein ketoosi vie nälän tunteen. Yritän vähän lisätä hiilaria ja vältellä ketoosia, mutta usein silti illalla vasta tajuan, että en ole mitään syönyt sitten aamiaismunakkaan. On kuitenkin päiviä, jolloin keskityn vain ruokaan, silloin syön aamiaisen lounaan ja päivällisen. Yleisesti ottaen olen kaikkiruokainen; vain sokeri, viljat, tärkkelykset on karsittu pois.

Vierailija
9/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomattimunakkaan (3 munaa) ja juustoleivän. Join kupin appelsiinimehua ja kahvin.

Lounaalla söin kanafilepihvin, perunamuussia ja kasviksia. Jälkkäri oli suklaavaahto.

Välipalaksi söin juustohampparin ja tuoreen pullan.

Päivälliseksi söin 2 keitettyä perunaa, jauhelihakastiketta ja porkkanaraastetta.

Kohta laitan vielä lämpöisiä leipiä kun jäi noita kanapihvejä lounaalta.

Olen 158cm ja painan 44kg.

Vierailija
10/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka kyllä. Sulle ei kyllä varmaan karppaus tee pitkän päälle hyvää.

Vierailija
11/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin päivän aikana esim. Nuudelin ja herne-maissi-paprikaa pussin, kokis lightia ja karkkia. Yllättäen mulla oli myös anemia. Tämä siis opiskeluaikoina alle parikymppisenä kun ruokailu ja ruokaan panostaminen ei ollut ihan ykkösenä. Sen jälkeen ruoka on alkanut taas maistumaan ja nykyään olen ihan normaalipainoinen.

Vierailija
12/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

154/38 lasketaa laihaksi. Syön aamupalan (= jogurttia, ruisleipää + jtn mehua % joskus jotain ylimääräistä)

Koulun luonaalla ei tuu syötyä

Välipalan koulussa ( yleensä leipää, jogurttia, karjalanpiirakkaa yms.)

koulun jälkeen syön yleensä jotain lämmitettävää valmis/eilisestä jäänyttä ruokaa.

harkkojen jälkeen syön lämpimän ruoan.

iltapalaksi ehkä leivän

Vierailija
13/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin paljon. Söin suklaata, mc donaldsin pienen hampurilaisen, joskus kokkasin itse "keittoa", jossa oli vettä, pari makaronia, tomaatti ja paprikaa... :D. En muista, söinkö koskaan mitään kunnollista...

Vierailija
14/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomattimunakkaan (3 munaa) ja juustoleivän. Join kupin appelsiinimehua ja kahvin.

Lounaalla söin kanafilepihvin, perunamuussia ja kasviksia. Jälkkäri oli suklaavaahto.

Välipalaksi söin juustohampparin ja tuoreen pullan.

Päivälliseksi söin 2 keitettyä perunaa, jauhelihakastiketta ja porkkanaraastetta.

Kohta laitan vielä lämpöisiä leipiä kun jäi noita kanapihvejä lounaalta.

Olen 158cm ja painan 44kg.

Vierailija
15/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revi siitä, että karppaamalla TÄYSIN ilman viljaa ja hiilarit muutenkin hyvinkin alhaalla olen parantunut monesta vaivasta. Kuten järkyttävästä aknesta.

Vierailija
16/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön raakaravintoa, eli siis paljon hedelmiä, marjoja, kasviksia, pähkinöitä, siemeniä ja öljyä lorotan joka paikkaan reilusti. Kerran päivässä tulee yleensä syötyä lämmin ruoka lapsen seurana. Esimerkkipäivä voisi olla vaikka tällainen:

Aamupala n. 1/2 litraa viherpirtelöä

Lounas lautasellinen tai pari hernekeittoa

Välipala avocado ja kourallinen pähkinöitä

Päivällinen iso salaatti, jossa runsaasti siemeniä ja oliiviöljyä

Iltapala hedelmäsalaattia, jossa siemeniä ja kastikkeena öljyä ja kookoskermaa

Olin siis hoikka jo ennen nykyistä ruokavaliota, mutta rasvaa lisätessä tippui vielä pari kiloa. Ruokavaliota en nudata painon takia, vaan sairastan autoimmuunisairautta, jonka olen saanut tällä tavalla oireettomaksi.

Vierailija
17/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön ihan kunnon kotiruokaa ja vain yhden aterian päivässä. Aamulla juon kahvia, iltapalaksi syön leipää tai karjalanpiirakoita tai vaikka pizzaa. Liikun myös todella paljon, niin jumpissa kuin ulkona. Ok-talo teettää hyötyliikuntaa ja jumppaa päivittäin. En syö ollenkaan juustoja, sipsejä, en juurikaan karkkia, enkä juo limsaa. Nämä siksi kun en tykkään niistä. Enkä juo olutta. Alkoholia menee viikossa lasi tai kaksi punaviiniä ja pari siideriä.

Vierailija
18/18 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaa en syö ollenkaan.

Lounaaksi kotiruokaa.

Iltapalaa satunnaisesti.

Kärsin ajoittaisesta ruokahaluttomuudesta. Jotkut tilanteet, hajut, maut tai mitä olen nähnyt, jäävät muistikuvaani vahvasti (siis ruokaan/syömiseen liittyvät). Näistä johtuen ei ole aina halua syödä.

Sellaisiakin aikoja on jolloin syön kaikkea ja paljon.

Painoni heittelehtii usen +- 2-3kg.

50kg 165cm