Vituttaa joulu
Tulkaa nyt jou viettämään sitä mun sijasta tänne. Vaikka joku miehenkipee yh. Voisin vaihtaa paikkoja vaikka heti. EVVK. Ja miehenkipee ei loukkaavassa merkityksessä tässä tekstissä ollenkaan.
Kommentit (6)
Mä juuri koristelin sinkkuboksini tänään. Tulee varmaan aika ankeaa yksin.
Jouluna pitää esittää ilosta, vaikka kakarat tappelee koko ajan. On ne helvetin perinteet mitä miehen pitää aina noudattaa prikulleen. On syömistä ja pitää nauraa vaikkei naurata. Ja ne jouluruuat oltava just pöydässä kun aina on ollu. Ja se pentujen tappelu.. eivät ansaitse yhtään joululahjaa, mutta mies taas heltyy ja antaa vaikka ei pitäs.
VIHAAN JOULUA.
Kyllähän joulun voi muokata itselleen sopivaksi. Ei tarvitse esittää iloista, jos ei sitä ole.
Mua ei jaksa kiinnostaa joulut. Ei muksuna eikä nyt.
Onhan joulun aika toisaalta kiva perinne ja irtiotto normaalista arjesta. Kyllä sitä juhlaakin tarvitaan välillä. Olisitko mieluummin sitten töissä?
Nyt tänä jouluna ei valitettavasti sitä mahdollisuutta vaan ollu. Miehelle ilmotin jo etten aio tehdä mitään mikä ei huvita. Eli laatikot ja piparit sun muut tulee kaupasta. Kuustakaan ei tule sen takia, kun mies ei imuroi täällä. Juhlaa saa muutenkin, tää joulu on pakkopullaa. Varsinkin kun muksut on viimesen 2kk kirjaimellisesti ollu sotajalalla joka päivä ja toistensa kurkussa.
Mä juuri koristelin sinkkuboksini tänään. Tulee varmaan aika ankeaa yksin.