Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhusten lääkehoidon takapajula! Muunkin lääkityksen takapajula?

Vierailija
11.12.2011 |

Vanhusten lääkehoidon takapajula! Muunkin lääkehoidon takapajula?



http://terveyshymy.fi/haku/hae?q=Vanhusten+l%C3%A4%C3%A4kehoidon+takapa…



Kiitos tästä artikkelista! Tästä aiheesta halutaan kuulla lisää! Levittäkää tietoa tästä ja pankaa näitä artikkeleita myös esim. Helsingin Sanomiin, Iltalehteen ja Iltasanomiin.



Uskoisin - näyttää siltä - että koko psyykenlääkityskin on tässä maassa aivan sekaisin ja niitä lääkkeitä syötetään täysin turhaan ja pakkolääkityksenäkin (=????!!!!) ihmisille, jotka eivät niitä todellakaan edes tarvitse. Uskaltaakos tässä vielä kysyä, että lääkitelläänkös niillä siis ihan VALEdiagnoosissa olevia ihmisiä? Siltä nyt näyttää. Kela maksaa ja ulkomaalainen lääke- ja sairaanhoitoteollisuus tienaa suuret setelit!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän