Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Firefox: uusi välilehti, miten saa kotisivun aukeamaan automaattisesti?
11.12.2011 |
Auttakaa tolloa. Kun avaan Firefoxiin useita välilehtiä, mistä saisin asetuksen niin, että sivu aukeaisi automaattisesti esim. Googlen sivuna (jos se on "kotisivu")? Nyt tulee vain tyhjä ruutu ja välilehdessä lukee 'uusi välilehti'.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/aihe_vapaa|http://www.ampparit.com
Avautuvat omille välilehdille