Itsensä kieltämätön normaali hetero mies ja nainen eivät voi olla ystäviä keskenään!
Jos ei jossain vaiheessa arvioi toista myös potentiaalisena seksikumppanina, on jotain vikaa omassa seksuaalisuudessa.
Kommentit (11)
Mua ei, ja en myöskään halua seksiä kaikkien miesten kanssa. Ystäviä voin kyllä olla. Vähän outo ajattelutapa sulla, ap.
Mua ei, ja en myöskään halua seksiä kaikkien miesten kanssa. Ystäviä voin kyllä olla. Vähän outo ajattelutapa sulla, ap.
Minulla siis on miespuolinen hyvä ystävä, joka ei vetoa minuun seksuaalisesti. Hänestä en sitten tiedä, vetoanko minä häneen.
sanoinkin, että "yhtään hyvännäköisen". Mistään tuntemattomista kaduilla nähdyistä komistuksista en viehäty, mutta jos olen enemmän tekemisissä jonkun miellyttävän näköisen miehen kanssa, niin yleensä tuppaa käymään seksikin mielessä. Jos mies taas ei viehätä ulkoisesti, niin ei toki käy. Voin siis olla puhtaasti pelkkiä ystäviä (ajatuksenkin tasolla) vain mielestäni ei-hyvännäköisten miesten kanssa. Tällä hetkellä ei ole kummankaanlaisia ystäviä mutta en minä niille hyvännäköisillekään mitään flirttaile tai käy ehdottelemaan varsinkin jos ovat varattuja, flirttailu on minusta muutenkin typerää ajanhukkaa.
että niin miehetkin ajattelevat naisystävistään, jos naisen ulkonäkö ei miestä miellytä niin on varmasti helppo olla vain ystävä.
Jos ei jossain vaiheessa arvioi toista myös potentiaalisena seksikumppanina, on jotain vikaa omassa seksuaalisuudessa.
...jokaista henkilöä potentiaalisena seksikumppanina, niin silloin on seksuaalisuudessa jotain vikaa! On ihan normaalia olla kaveri vastakkaisen sukupuolen kanssa. Seksi pilaa ystävyyden, minä ainakin arvostan ystävyyttä niin paljon, etten pilaa sitä typerillä jutuilla.
Ehkä voin ap:n ajatuksen hyväksyä, vaikken olekaan varma pitääkö se paikkansa, kun muistetaan että "arvioi toista myös potentiaalisena seksikumppanina" tarkoittaa myös sitä jos heti ensimmäistä kertaa tavatessa on todettu, että "ei sytytä mutta on kiva ihminen".
Itse olen biseksuaali nainen (enemmän lesbouteen kallellani) ja tämä ap:n näkemyshän tarkoittaisi, että minä en voi olla ystävä kenenkään kanssa.
Tai ehkä ap tarkoittaa, että vain mies on niin seksuaalisuutensa orja, ettei voi olla ystävä kenenkään kanssa joka voisi olla mahdollinen petikumppani. Hah.
Sitä en kiellä, etteikö iso osa ihmisistä olisi niin paljon sukupuolitietoisia, että tietävät ketkä niitä mahdollisia petikumppaneita ovat - kiinnosti tai ei, niin tieto siitä potentiaalista on olemassa.
mies. En halua mitään peuhausta, vaan pysyä ystävinä. Soittelemme lähes päivittäin. Mieheni mielestä se sopii hyvin.
Tietenkin toisen voi arvioida potentiaalisena seksikumppanina, mutta tämän arvioinnin tulos voi olla a) toinen ei kiinnosta; b) viettitasolla kiinnostaisi, mutta sitä ei-seksuaalista puolta ystävyydessä ei halua riskeerata; c) viettitasolla kiinnostaisi, mutta jompikumpi on varattu. Pidän absurdina ajatusta, että jokin ohimenevä viehätyksen tunne tarkoittaisi sitä, ettei mitään ystävyyttä voi olla ja seksiajatukset olisivat suhdetta millään lailla määrittäviä.
T. itsensä kieltämätön normaali heteromies
että niin miehetkin ajattelevat naisystävistään, jos naisen ulkonäkö ei miestä miellytä niin on varmasti helppo olla vain ystävä.
Itselleni siinä naisessa on plussaa se kauneus. Olen kuitenkin vuosia yrittänyt analysoida sitä, mikä jossain naisessa erityisesti vetää puoleensa. Ei tarvitse olla se ihan kaunein vaan ihan tavallisen näköinen saa olla. Vähemmän kauniskin voi olla todella seksikäs!
Kyllä mulle väkisin tulee mieleen tietyistä ihmisistä se että olisivat ihan potentiaalisia seksikumppaneita. Pukeutuminen mm. tekee paljon asiaa. Sopusuhtainen vartalo myös ja hiukan pullukka saa olla. Ränsistynyt olemus ja hoitamaton ihminen ei vedä millään tavalla puoleensa.
ja saavat tai ottavat tai suuttuvat. Näin on luonnon laki.
minäkään naisena voi olla ajattelematta seksiä yhtään hyvännäköisen miehen kanssa, jonka kanssa on vielä jotain yhteistä puhuttavaakin.