Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen kummi,on siis mulle sukua mutta ei pidä lapseen yhteyttä.

Vierailija
11.12.2011 |

Sen sijaan äitini tuntuu olevan KOVINKIN LÄHEINEN HÄNELLE.Ihmettelenkin kovasti miksi.Minähän olen äitini tytär eikä minun lapseni kummitäti.Äiti kertoilee asioitani tälle henkilölle enkä pidä siitä yhtään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkinen puiminen sukulaisten kanssa ei kuulu tapoihin.Kun hän vanhenee aloita sinäkin julkea haukkuminen/miettiminen mummon asioista.Pakotatte vanhainkotiin,mutta ette käy katsomassa ym.ikävää kostoksi!Tuskin tää sukulainen jaksaa tulla mummoa katsomaan!

Vierailija
2/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis äiti vai se kummi? En tajua yhtään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko vain lahja-automaatti tai ilmainen lapsenvahti. Ehkä kummi on yksinäinen ja haluaa keskustella aikuisen kanssa ja saada itsekkin välillä huomiota. Oletko ollut kiinnostunut tädin asioista ja huomioinut häntä. Ei mikää suhde voi olla yksipuolinen vaan vaatii välillä vastavuoroisuutta vaikka olisikin kummi.

Vierailija
4/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan minun asioiden spekulointia jotka ei tälle tädille kuulu yhtään.

vai onko vain lahja-automaatti tai ilmainen lapsenvahti. Ehkä kummi on yksinäinen ja haluaa keskustella aikuisen kanssa ja saada itsekkin välillä huomiota. Oletko ollut kiinnostunut tädin asioista ja huomioinut häntä. Ei mikää suhde voi olla yksipuolinen vaan vaatii välillä vastavuoroisuutta vaikka olisikin kummi.

Vierailija
5/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkinen puiminen sukulaisten kanssa ei kuulu tapoihin.Kun hän vanhenee aloita sinäkin julkea haukkuminen/miettiminen mummon asioista.Pakotatte vanhainkotiin,mutta ette käy katsomassa ym.ikävää kostoksi!Tuskin tää sukulainen jaksaa tulla mummoa katsomaan!

tai kenties ap itse.

Vierailija
6/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parjaa kotoa lähtenyttä tytärtään.saattaa jopa puhua muille todella törkeitä juttuja esim lapsettomuudesta ym.seksielämäasioita.Olen itse lähes katkaissut välit äitiini kokonaan ja olimme vuosia puhumatta ja näkemättä koska juorusi asiani aina eteenpäin vaikka lupasi pitää suunsa kiinni.Sama ralli jatkuu näemmä kuolemaan asti,pidetään taas vuosien tauko.

Vierailija
7/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelma nyt kummin toiminta kummina vai se, että on läheisissä väleissä äitisi kanssa? Vai sittenkin se, että äitisi kertoo hänelle asioita, joita et toivoisi kerrottavan? Hassua, että olet valinnut lapsellesi kummin, jonka et kuitenkaan toivo tietävän mitään asioistasi..?

Kuulostaa minusta siltä, että olet kateellinen, kun äitisi on läheisissä väleissä lapsesi kummin kanssa. Ei se kummius automaattisesti teistä läheisiä tee, sinunkin täytyisi vähän yrittää, esim. ottaa joskus yhteyttä kummiin ja jutella hänen kanssaan tai kutsua kylään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi