Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä en kelpaa kenellekään? Oon kai niin ruma et nettideittailu tyssää kuvan näkemiseen :(

Vierailija
11.12.2011 |

Otsikossa tulikin jo ongelmani. Sinkkuelämää takana vuosikausia ja nettideittailua kokeiltu moneen otteeseen. Olen ilmoituksessani rehellinen ja jos alan viestejä vaihdella, kerron ulkonäöstäni rehellisesti. Minulla ei ole profiilissa kuvaa, mutta lähetän sen kyllä sähköpostilla. 95% sanoo kuvani nähtyää joko kiitos ei tai sitten vain lopettaa yhteydenpidon.

Tämä syö naista aika lailla. En ole mikään kaunotar, mutten kai ihan susirumakaan. Sellainen tavallinen. Kiinnostun ihan tavallisen näköisten miesten profiileista (sekä myös kuvattomista profiileista), joten siitäkään ei voi olla kyse, että yritän jotenkin liian hyvännäköisiä miehiä. Myös iän suhteen olen mielestäni ihan kohtuullinen, -5v - +10v.

Nyt laitoin taas kuvan yhdelle ihan kiinnostavan oloiselle miehelle, jonka kanssa olen vaihtanut muutamia viestejä. Voisin lyödän vaikka mistä vetoa, etten kuule hänestä enää. Huoh.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisiin kuviin miehet on vastanneet? Sanoit et 5 prosenttia on kuitenkin vastannu. Miks jutut näitten miehien kanssa ei oo edenneet seurusteluun asti ?

Kyselen varmaan liikaa, mut mietin vaan et vaikea kommentoida, kun et kertonut millasii kuvii oot lähetelly. Siis ei tartte ulkönäköö kuvata niin et joku vois sut tunnistaa, mut noin tyylillisesti. Siis esim. onks nuorekkaat vaatteet (eli esim. vaikka farkkuhame + legginsit) ja pirteä kampaus (esim. joku sellanen mitä kampaaja on suositellu sun piirteille) ???

Vierailija
2/12 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuvallisella profiililla sai kymmeniä viestejä päivä, kuvattomalla vain joitain viikossa.

Toki molemmissa oli epäilyttäviä varattuja ja muuten pelimiehiä, mutta jos nyt vaan vastausten määrää ajatellaan, niin kuvallinen profiili toimii yleensä paremmin.

Mulla ei ollut mikään edustava kuva, valitsin sellaisen meikkaamattoman, ja vaatteetkin jotain ryysyjä;) Eli vois kuvitella, että tapaamisessa ei tarvitsisi ainakaan kenenkään pettyä.

Mulla oli miltei passikuvamainen selkeä kasvokuva.

En sitten muuten vain viitsinyt kirjoitella, kuin yhden kanssa, joka sattui olemaan melkoinen rassukka, joten tuloksista en voi sanoa mitään hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vielä masentavampaa, että minusta taas kiinnostutaan kuvan takia mutta sitten kun jutellaan enemmän miehet häipyy, kun olen tosikko/älykkötyyppi ja sellaista ei kukaan tunnu kaipaavan vaan kevyttä hauskanpitoseuraa. Tuntuu jotenkin vielä tylymmältä tulla hylätyksi luonteensa ja persoonansa tähden kuin ulkokuoren.

Vierailija
4/12 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin Beautiful.people.comiin kuvallani, mutta nettideittejä en saanut. Missäköhän vika lie? Tuota hauskanpitoa on ehdotettu, mutta varsinaisia kiinnostuneita ehdotuksia ei ole tullut. Ilmeisesti en kelpaa iän takia ( 30v.) enää vakavaan suhteeseen tai kiinnostuneet miehet ovat jänistäneet itse tai pitäneet minua vain liian vaikeana jotenkin.

Vierailija
5/12 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kun en saa yhteydenottoja edes ilman kuvaa. Ilmeisesti jo tekstissä on jotain vikaa.

Se jos mikä masentaa........

Vierailija
6/12 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa haluaa vain jotakin hauskanpitoa, mitä mä taas en hae. En varmaan ikinä löydä miestä itselleni...

Vierailija
7/12 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on käynyt lukemassa viestin, jossa kerroin lähettäneeni hänelle kuvan sähköpostiin (joo, kävin katsomassa lähetetyistä viesteistä, että hän oli lukenut sen). Mitään ei ole kuulunut. Voi v*ttu, aina käy näin!

Taidan nyt kärvistellä pari päivää ja laittaa profiilini jäähylle. Heti en viitsi, sillä mies tajuaisi kuitenkin mun tehneen sen hänen torjuntansa takia (jos käy vielä profiiliani katsomassa). ap

Vierailija
8/12 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota uusi. Käy kampaajalla ja meikissä ja hommaa seksikkäät vaatteet.

Vierailija
9/12 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyylinen se kuva on? Millaiset vaatteet ja millaisessa tilanteessa otettu? Hymyiletkö vai oletko vakava?

Vierailija
10/12 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi erilaisia kuvia itse asiassa. Välillä namakuvia, välillä kokovartalokuvia, välillä jotain tilannekuvia, välillä ihan varta vasten otettuja.

Kunnon stalkkeri kun olen, niin huomasin, että mies on nyt piilottanut/poistanut profiilinsa. Eikö voi olla aikuisella miehellä munaa sen verran, että vastaisi vaikka parilla rivillä, että valitettavastiet ole sellainen kuin etsin. Lisäksi vielä hirvittää, että oma naama ilmestyy jonnekin julkiseen levitykseen jos mies onkin ollut ihan hullu... ap

Vierailija
11/12 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että kyse olisi ulkonäöstäsi.

Itsekin olen tänä vuonna kokeillut ensimmäistä kertaa tuota nettideittailua. Olen ainakin parinkymmenen miehen kanssa viestitellyt ja vaihtanut kuvia. Ei kukaan ole jättänyt vastaamatta sen jälkeen tms. Enkä usko mikään kaunotar olevani.

Mutta koko nettisysteemi on saanut jäädä, kun ei sieltä löytynyt mitään minulle sopivaa. Ehkä noin kymmenen kanssa olen käynyt oikeilla treffeillä. Jokainen oli ainakin sanojensa mukaan kiinnostunut näkemään uudestaankin, mutta vain kolmen kanssa tuli käytyä. Niistä yksi sitten paljastui varatuksi, toinen kaipasikin vain seksiseuraa ja kolmannesta sain ihmeellisen stalkkerin, kun en halunnut parisuhdetta miehen rasististen asenteiden takia.

Vierailija
12/12 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas ei kukaan kiinnostu kuvan perusteella,mutta muutama on jostain kumman syystä lähtenyt ulos ja sanonut mulle ,että hei sähän oot mahtava tyyppi. Seuraavana päivänä ei ole tuntevinaankaan...antakaa jotain vinkkiä mitä tehdä...

M20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme