Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomessa ketään toista vanhempaa

Vierailija
11.12.2011 |

jonka mielestä alaikäisen (oli sitten 9v tai 17v) ei tarvitse 'hengailla' missään klo 20 jälkeen?

Joka ei osta alkoholia edes 17v lapselleen?

Jonka lapset käyttää pyöräilykypärää, tai niiltä otetaan pyörä pois?

Joiden lapset käy yökylässä vain kun vanhemmat on kotona ja heidät tunnetaan (ja heidän kanssaan ollaan puheliinyhteydessä).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ettei viikonloppunakaan?

Vierailija
2/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajat autolla perässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajat autolla perässä?

ei asuta missään Manhattanilla meinaan.

Vierailija
4/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi kääkkiä... itse olen 21.

Erittäin hyvät säännöt meillä olleet, nyt kun arvostelen.

Tuo "hengailu" on eri asia, kuin se, milloin on kotiintuloaika. Itse sain olla ulkona pidempäänkin, jos oli joku selkeä meno tms. Tosin toisen asteen koulutuksen kohdalla minulta katosi kotiintuloajat, eli kun olin n.16. Piti kyllä kertoa, jos epäili, että menee myöhään.

Jotkut 17-vuotiaat asuu jo omillaan - mitä teette, jos lapsenne haluaa tällaisen luo yökylään, eipä siellä niitä vanhempia ole?

Vaikuttaa siltä, että teillä on syytä pitää rajat tiukilla - itse en alkoholia alaikäisenä juonut koskaan, vaikka kaverit joikin. Teillä ilmeisesti se kuitenkin kiinnostaa, ja halua olisi.

Ostamalla lapsellesi alkoholia, syyllistyt lapsen pahoinpitelyyn. Vähäisiä määriä on sallittu luovuttaa silloin, kun lapsi pysyy vanhemman läheisyydessä, mutta muussa tapauksessa luovutat alkoholia alaikäisen käyttöön - rikos,

Kypärän käyttämättäjättö on myös lakia vastaan. Meillä ei pyöräillä ilman kypärää. Sitten kävelee, jos ei potta päähän sovi. Vanhempani pitävät lastensa päitä arvokkaina. Kypäräpakolliset usein kyll kuljettavat sitä kypärää pyörän sarvessa. Itse en tehnyt tätä.

Semmoisia meillä.

Vierailija
5/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläpäin.

(MUTTA....emme asukaan Suomessa).

Vierailija
6/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkona pyörii kuin ryyppäämässä ja pahanteossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi