Pettääkö teidän miehet? Mun ei,ja näin sen pitäis olla
Kommentit (6)
et voi olla 100% varma ettei hän petä. Ei tarvitse olla naisiin menevä, voi sitä fiksukin haksahtaa.
Oletko pallona kiinni miehesi jalassa 24/7?
et voi olla 100% varma ettei hän petä. Ei tarvitse olla naisiin menevä, voi sitä fiksukin haksahtaa.
mutta monen miehet pettää?Miksi?
ettei miehesi ole koskaan pettänyt sinua? Tulevaisuudesta et voikaan olla varma.
Niin se minäkin luulin, ettei mieheni petä, mutta olen melko varma, että on kerran tai kaksi pettänyt.
Ei voi olla todellakaan 100%:n varma mistään, ei oikeestaan edes itsestään. Itse uskon ettei mieheni petä mutta on paljon työreissussa, joten en voi tietää. En seuraa mieheni tekemisiä koko aikaa tai oikeastaan ollenkaan. Luottaa pitää jos tuon miehen kanssa haluan elää. Toki en voisi olla varma vaikka pettäisi kaupassakäynnin yhteydessä.
olisi todella paljon mahdollisuuksia pettää, mutta en usko, että tällä hetkellä tekee niin. Kuitenkin vaikka hän kuinka vakuuttelee, ettei koskaan voisi pettää, en ole siitä ollenkaan varma. Uskon, että ihan kaikki voivat sortua pettämään tilanteen ollessa otollinen. Sen tiedän, että huomaisin välittömästi, jos mies olisi pettänyt, tai hän kertoisi siitä. Minä taas tod näk pystyisin salaamaan tekoni vallan mainiosti, toivon kuitenkin, ettei tarvitse..
en huoli miestä joka on naisiin menevä.Silti voi valita komean ja hyväkäytöksisen miehen.Pettäjän vaimoilla huonot geenit vissiin?