Mieheni pettää,
Minulle selvisi juuri, että mieheni pettää minua espoolaisen yh-äidin kanssa. Nimenkin tiedän ja puhelinnumeron, s-postin...Olen täysin turta, mutta ajatukset pitäisi kerätä, jotta pystyisin toimimaan.
Kommentit (8)
on ihastunut /rakastunut mieheesi ja pitää tätä haluttavana? Mitä itse ap luulet?
mieheltäsi miksi hän pettää! Voihan olla peräti niin, että ko yh ei tiedä miehesi olevan varattu.
Itse olen menneisyydessäni muutamaan otteeseen ollut suhteessa naimississa olevan miehen kanssa. Eikä yksikään näistä minulle kertonut olevansa varattu! Yksikin auttoi minua muutossa, vietti kanssani öitä yms., joten ei ihan heti tullut mieleen kysyä onko tämä naimisissa. No, aloin joidenkin pienten juttujen perusteella epäillä miestä. Vaimo ja lapset veikkaisin kuvittelivat iskän vain olevan pitkään töissä... Vapailla viettikin sitten aikaa minun kanssani, eikä vaimo epäillyt mitään.
Niin, taitaa tuo nainen olla ihastunut mieheeni, miksi muuten puuhastelisi hänen kanssaan. Kysymyksen esitin (miksi), koska koin vain oletusarvoisesti, että tämä pyöreäposkinen espoolaisnainen tietää, että mies on naimisissa.
Ei kai se ap:lle kuulu pätkääkään toisen naisen asiat ja motiivit. Oleellista on vain ja ainoastaan että ap:n mies ei ilmeisesti tiedä/muista olevansa naimisissa??
eipä tuon naisen motiivit/ajatusmaailma/elämä minulle sen enempää kuulu, mutta kaipa se on ihmisen perusominaisuus tuo uteliaisuus/tiedonjano/halu ymmärtää.
Jos tilanne on jatkunut jo pidemmän aikaa, voi tämä olla tälle toisellekin naiselle melkoinen shokki. Ja vaikka nainen olisi tiennytkin miehesi olevan varattu, on miehesi valitettavasti saattanut antaa ymmärtää muuta kuin väittää, esim. kertonut suhteenne olevan väljähtynyt ja eron häämöttävän tms.. Tuo nainenkin on voinut laittaa tunteensa peliin, ja ehkä jopa suunnitellut yhteistä tulevaisuutta miehesi kanssa.
Jos vain pysyt pitämään itsesi kurissa, niin älä siis hyökkää.
mies on antanut ymmärtää olevansa just eronnu/eroomassa tms. itsellänikin kävi niin. Mies uskotteli kaikenlaista, antoi ymmärtää olevansa rakastunut minuun, jopa kosikin minua yms yms. kunnes yht äkkiä sain tekstarin vaimolta.. Siihen päättyi se juttu.. Minä, nuori tyttönen, olin jo valmistautunut olemaan kolmen lapsen äitipuoli jne..
sinä, joka puuhastelet mieheni kanssa (etunimesi alkaa a:lla, sinulla on lyhyehköt keskiruskeat hiukset), olisin halunnut kysäistä sinulta, miksi?