Nyt tehokkaita nesteenpoistovinkkejä!!
Olen lääkityksen takia väliaikaisesti tosi turvonnut, ja nyt tarttisi saada nestettä pois, jos mahdollista!!! En mahdu juhlamekkooni kunnolla!
Hyviä vinkkejä kehiin!
Kommentit (21)
itselläni varsinkin valkoviini poistaa tosi tehokkaasti nestettä. Jos sitä juo illalla enemmän, on painoa tippunut aamulla yleensä aina kilo.
seuraavana aamuna painosi voi olla vähemmän, koska olet nestevajauksessa. Ryyppääpä kaksi tai kolme iltaa ja punnitse itsesi, paino nousee. Elimistökin tietää, että jaaha, tuolla on putki päällä, lisätään massaa.
mua alkoholi auttaa pysymään hoikkana, just tuon nesteenpoiston myötä. Heti kun en juo niin paino nousee = tulee turvotusta.
se laihduttaa, jos et syö tai juo kuluttamaasi määrää. Rapajuoppo voi olla hoikka, koska hän vain juo, vaikkapa lasinpesunesteen, päivän aikana. Aamupunnitus tässä asiassa hämää, illalla kun juot, käyt kuspissalla pahimmillaan kymmenen kertaa. Aamulla voit siis tosiaan olla 200 grammaa kevyempi (who cares?), mutta jatkuva tissuttelu tasan tarkkaan turvottaa. Elimistö menee häiriötilaan, se ei enää tajua, mitä toi tyyppi (sinä) tekee. Sitten se ottaa laskurin käteensä päättää: okei, alkoholissa on helvetisti kaloreita, lihotetaan tuo ämmä. No, oma valinta.
siihen että maksa on kovilla
siis myös säännöllisellä pikkutissuttelijalla, vaikka ei olisi koskaan edes kännissä
mulla siis ainakin. Ja tässähän kysyttiin just niitä nesteenpoistovinkkejä, ei laihdutusvinkkejä! Ja olen juonut kuitenkin suht säännöllisesti yli 10v, eikä kiloakaan ole tullut lisää! Sitten kun on ollut ajanjaksoja että en ole juonut, niin johan on ollut turvonnut olo koko ajan. Mutta tuo nesteenpoisto toimii siis vain valkoviinissä, ei muissa alkoholijuomissa. Siihenhän perustuu valkoviinidieettikin! Esim. olut tai väkevät turvottaa.
toki jos yhden illan pämppäät sitä viiniäsi, saatat saada sen 200 gramman nestevajausmiinustuloksesi, mutta turvotus näkyy kyllä naamassa, mm. silmäpusseina, vaikka ei tietenkään sinulla... 10 vuotta on lyhyt aika alkoholismin historiassa ja muutenkaan, odotapa kun se 30 vuotta tulee mittariin ja aineenvaihdunta sanelee uudet säännöt sinunkin energiankulutuksellesi. Taikka sitten älä odota, rallattele iloisesti ja juo, about viiden vuoden päästä tulet farkun nappisi ponnahtaa irti... Siitä se alamäki alkaa, my dear.
tässä jutussa kysyttiin tehokkaita nesteenpoistovinkkejä, että mahtuu juhlamekkoon. Ja fakta on, että jos juo illalla vähän enemmän valkoviiniä niin ihan takuulla seuraavana päivänä siihen juhlamekkoon mahtuu. Tässähän ei varsinaista laihtumista haluttu, vaan saada turvotus pois.
sinun asenteesi vaikuttaa nesteenvaihduntavinkkeineen niin pinnalliselta, että varmaan kellut sen valkoviinisi päällä. Mutta jutellaan viiden vuoden päästä uudelleen... :)
Lopettakaa jo se alkoholista kirjoittaminen. AP kysyi vinkkejä. Valitkoon itse järkevimmän kuuloisen.
Vihreä tee on kyllä pahaa, mutta kun sillä korvaa kahvin, niin ei tee pullaakaan sen kanssa mieli. Lähtee samalla vaivalla siis sekä nestettä että läskiä.
yrität vänkätä vastaan. Siinä ei ole mitään pinnallista, tuota keinoa olen käyttänyt 10v kun on pitänyt nopeasti saada seuraavaksi päiväksi nesteet pois (just että joku mekko mahtuu päälle). Ap, kannattaa kokeilla (ei tietenkään säännölisesti) mutta väliaikaisena ratkaisuna se toimii kyllä parhaiten!
joko luontaistuotekaupasta (koivunuute) tai käyppä mummosi lääkekaapilla, voi löytyä tujut furesikset ja spiresikset :)
ja käytti ulostelääkkeitä mahtuakseen mekkoihinsa. Kahdella lailla sairas nainen alkoholisti (anteeksi siitähän ei täällä saanut puhua) ja nykykriteereillä kaiketi epätyypillinen syömishäiriöinen.
niin nesteet lähtee. Voi olla kyllä muuten vähän ikävää sitten, en tiedä, en ole kovin karppaushenkinen. Selleri (varsi-) poistaa nestettä myös, joidenkin mukaan myös kokonaiset maustepippurit pureksittuina ja persilja. Koivunlehti ja voikukkateet toimivat samaten myös. Olen herkkä turpoamaan, siksi näitä on koitettu :)
ja muista syödä paljon proteiinia, muuten ei toimi
huono puoli: päänsärky uhkaa
Empä tiedä tuosta valkoviinistä. Alkoholistina tiedän että ei pelaa, join aina puolitoista litraa valkkaria eli 1400kc ja sitten tuli nälkä. Ei toiminut ei, ehkä aapee ei ole alkoholisti. Että näin.
varo myös esim. vissyjä, oliiveita, säilykkeitä yleensä, kaikkia valmisruokia.
Ja paljon tavallista vettä.