Mä niin haluaisin että mun nännejä imis kaks eri miestä yhtäaikaa!
Tuntuis varmaan ihanalta :) Kun runkkaan niin haaveilen jostain tällaisesta. Parasta olisi jos olisi kontallaa ja niitä mun rintoja imettäis. Ois jotenkin vielä vähän nöyryyttävää! Joku vois hieroa samalla mun persreikää ja pitää dildoa klitoriksella.
Kommentit (6)
Miehet runkkaa ja naisilla on klitoris.
Ei jäänyt kyllä hyvä maku, kun toinen miehistä pahoitteli tehneensä musta "huonon naisen".
Ei jäänyt kyllä hyvä maku, kun toinen miehistä pahoitteli tehneensä musta "huonon naisen".
Mulle on aina tissien käsittely ollu tosi tärkeemtä seksissä ja toi ois mun vielä toteuttamaton fantasia. Ja oon jo yli kolmekymppinen äiti-ihminen, hyi mua.
Mulle on aina tissien käsittely ollu tosi tärkeemtä seksissä ja toi ois mun vielä toteuttamaton fantasia. Ja oon jo yli kolmekymppinen äiti-ihminen, hyi mua.
siinä vaiheessa hain extreme-kokemuksia, kun en muutenkaan mitään tuntenut. Nykyään harmittaa kaikki entinen sekoilu. Ehkä myös tuosta kommentista johtuen. Sain huonon maineen.
omia fantasioistas täältä