Ihmiset jotka ei järjestä tapaamisia ärsyttää!!!
Mua ärsyttää monet mun kaverit, jotka olettaa aina, että mä järjestän kaiken ja pyydän niitä kaikkialle. Siksi haluaisin ymmärtää, mitä tällaiset ihmiset ajattelevat.. oletteko vain laiskoja, vai eikö teitä kiinnosta nähdä kavereita vai mitä? Kyllä ihmiset usein tulevat esim. kahville tai muuta jos heitä kysyy, mutta miksi he eivät koskaan ole oma-aloitteisia? Tulee jotenkin tyhmä olo, että väkisinkö heitä pakotan viettämään aikaa kanssani.
Kommentit (4)
pitäisi käydä vain heidän luonaan. olen monesti pyytänyt, vaan ei ole näkynyt. nyt sitten lähetän kummilapselle lahjan postitse.
kun tuntuu, että aika menee lasten harrastuksiin, työhön ja kotihommiin. Toisaalta olen aina mieluummin meillä kuin jossain kylässä. En saa oikein mentyä mihinkään kyläänkään, vaikka joskus kutsuja tuleekin.
Mua just ärsyttää et en itse ole yhtään kiireinen ja mulla on aina aikaa lähteä jonnekin ja tehdä jotain, mutta kun kukaan ei pyydä.. Ja sitten en ymmärrä, kun mun mielestä näillä mun kavereillakaan ei jotenkin ole mitään erityistä tekemistä, lähinnä istuvat kotona katsomassa telkkaria.. Silti he valittelevat, että on kiire! Juuri viikonloppuihin kaipaisin jotain tekemistä, ettei yksin tarttisi koko päivää istua.
Ja sitten mä myös ajattelen, että sä oot niin kiireinen ettet kerkeä mun kanssa kahville jos pyydän.