Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan nuukahtanut. Kentaanko ostaa kofeiinitabletteja samaan aikaan kun ostan Tenoxia?

Vierailija
10.12.2011 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekit tekevät bisnestä eivätkä välitä, jos ostat tuollaisia tuotteita samaan aikaan. Eri asia on, auttaako kofeiini.

Vierailija
2/4 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt väsyttää ihan älyttömästi.

Pakko mennä hakemaan lisää Tenoxia kun aamulla meni viimeinen. Mä en kestä sitä aamuyön valvomista.

Mutta en varmaankaan kehtaa ostaa samaan aikaan kofeiinitabletteja. En ole ikinä niitä kokeillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en nuku muten päivisin ja pysy ilman kofeiinia yöllä hereillä. (Mulle ei sovi yötyö)

Ensinnäkin jos otat tenoxin klo 6.30 niin sinulla pitäisi olla tilaisuus nukkua vähintään puoli yhteentoista, muuten voit olla tokkurainen ?

Autolla itse ajaisin vasta iltapäivällä.

Et kestä aamuyön valvomista. Tiedän että se on tosi kurjaa.

Kofeiinin auttava vaikutus on yksilöllinen. Joillekin se piristää vain vähän, toiset kuten minä, ovat niin herkkiä että klo:16 jälkeeen otettu kofeiini muodossa tai toisessa heikentää yöunen laatua, vaikka unen saisikin.

Itse käytän kumpaakin mahdollisimman vähän, koska molempien vaikutus heikkenee jatkuvassa käytössä.

Kahvia juon nykyään äitiyslomalla vain suuren kupin aamuisin. Jos juon enemmän, mulla alkaa olla seuraavan aamun vieroitusoireet eli väsymys sitä luokkaa et ei kiva.

Voihan noita ostaa ihan hyvin samaan aikaan.

Toivottavasti löydät muutakin apua aamuyön unettomuuteen ja päiväväsymykseen.

Vierailija
4/4 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut se, etten käytä ollenkaan kofeiinia, en kahvia, en colajuomia tjms.

saan niistä uniongelmia.

Vie pari viikkoa ennekuin elimistö puhdistuu, mutta kannattaa.

Ennen heräsin n. klo 3 aamulla ja siihen se jäi. Ei tullut uni.

Samoin jätin väksin vessassa käymisen yöllä. Rakko oppi siihenkin. En käy vessassa, käännän vaan kylkee.

Onko yöpöydällä kello jossa valo?

Jos on, laita sen päälle joku liina. Pienikin valo aiheuttaa aivoissa ongelman ja se herättää. Elä tarkista yöllä aikaa kellosta jossa on valo!

Jos pakko käydä siellä vessassa, ei valoa päälle, se herättää sun aivosi luulemaan, että on aamu.