Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pelkään sitoutua?
10.12.2011 |
Minulla olisi miehiä jonoksi asti, olen pirteä, iloinen, sosiaalinen, hellä ja huolehtiva. MUTTA minä en kestä sitoutua, haen aina tekosyitä että ei tarvitse sitoutua.
Ahdistun todella paljon, ja haluan juosta niin kauas kuin vain mahdollista. Katson miesten virheitä, en niitä positiivisia asioita, kun olen päässyt eroon, ihan kun olisi taakka pudonnut harteilta.
Mistä ihmeestä tämä voisi johtuu? Kaikkien miesten kanssa sama juttu ollut.
Kommentit (2)
täällä samaa ongelmaa. Olen ajatellut, että ehkä pelkään niin paljon pettymystä, etten uskalla enää "heittäytyä" mihinkään suhteeseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse olen raskaana ja kauhusta kankea kun pitäisi todella sitoutua. itse olen tutkinut paljon asiaa ja käynyt terapeuteilla ja mitään suurta oivallusta ei ole tullut, mutta kyllä ihmisen omat käsittelemättömät asiat vaikuttavat suhteeseen ja toiseen aletaan projisoimaan omia pelkoja ja menneisyyden asioita. Kannattaa siis tutustua omaan historiaansa, omien vanhempien antamiin roolimalleihin jne. Jos ei itse kykene, kannattaa kokeilla terapiaa vaikka muutaman kerran. Se voi jo avata kanavia.
Harvoin suhde sinänsä aiheuttaa ahdistusta.
Helppoa ei ole. Mutta voimaa niille jotka asian kanssa kamppailevat, eli suurin osa parisuhteessa elävistä.