Mitä huomasitte kropassanne kun olitte raskaana?
Ennen raskaustestin tekemistä siis. Oliko jotain merkkejä, kuten vaikka turvotusta tms? Itsellä ihan hirveästi ilmavaivoja nyt, vaikka ei yleensä ole :D mietinpähän vain..
Kommentit (10)
itsellä näyttää vielä negaa.ei sais olla liian hätäinen.pitää ootella
menkat jäi pois, sitä ennen en huomannut yhtään mitään
hei ap! täällä toinen mietiskelijä..oon ihan hämmentynyt kaikenlaisista oloista ja tuntemuksista!
koko ajan tuntuu kipua vatsan oikealla puolella ja alaselässä. sitten väsyttää myös rankasti nyt tosin ei tuu uni koska heräsin tänään vasta kahden jälkeen päivällä !! :O
oli kyllä lyhyet ja niukat menkat mutta silti mietityttää. en viitsi/raski ostaa uutta testiä taas ku edelliset näytti negaa oireista huolimatta. harrastin kyllä seksiä kuukautisten jälkeen. että jos ois tuore hedelmöitys ja oireet alkais ajoissa. en tiä..:(
häiritsee tä epätietoisuus!!!!!!!
mitä muita oireita sulla on ku piereskely????? :D:D
hei ap! täällä toinen mietiskelijä..oon ihan hämmentynyt kaikenlaisista oloista ja tuntemuksista!
koko ajan tuntuu kipua vatsan oikealla puolella ja alaselässä. sitten väsyttää myös rankasti nyt tosin ei tuu uni koska heräsin tänään vasta kahden jälkeen päivällä !! :O
oli kyllä lyhyet ja niukat menkat mutta silti mietityttää. en viitsi/raski ostaa uutta testiä taas ku edelliset näytti negaa oireista huolimatta. harrastin kyllä seksiä kuukautisten jälkeen. että jos ois tuore hedelmöitys ja oireet alkais ajoissa. en tiä..:(
Mulla oli myös pari kk sitten tosi niukat menkat ja kesti vain pari päivää, luulin jo että nappasi mutta olikin jostain muusta kyse, koska enpä tietääkseni ole vieläkään raskaana.. :D Piereskelyn (tämä on oikeasti jo ihan järkyttävää, onneksi mies nukkuu niin voi olla rauhassa!! :D) lisäksi jotenkin turvonnut olo, vaikka olen syönyt ihan tavallisesti. No, parin viikon päästä selviää.. :D
Ilmeisesti kiinnittymispäivä oli silloin.
Mulla oli myös pari kk sitten tosi niukat menkat ja kesti vain pari päivää, luulin jo että nappasi mutta olikin jostain muusta kyse, koska enpä tietääkseni ole vieläkään raskaana.. :D Piereskelyn (tämä on oikeasti jo ihan järkyttävää, onneksi mies nukkuu niin voi olla rauhassa!! :D) lisäksi jotenkin turvonnut olo, vaikka olen syönyt ihan tavallisesti. No, parin viikon päästä selviää.. :D
ku miettii et hei..oonkohan oikeasti nyt raskaana ja jotenkin melkein jo (sairaalloisilla) haavekuvilla elättelee elämää siellä mahassa hehehehehe ei mut oikeesti se on sit kauhee pettymys ku tekee testin ja onkin nega..:P on se vaan niin toivekaista puuhaa se raskauden odottelu
joo no mulla on toi nälkä lisääntynyt VALTAVASTI. hei sun pitää oikeesti nostella tätä palstaa ja päivitellä sun raskausoireitajookos kookos??!!! että tiiän missä mennään!!????:D:D
Nyt kp 30/26-28, menen huomenna testikauppaan jos menkat ei ala.
Ovulaation ja hedelmöityksen jälkeen monipäiväinen vatsatauti, sitten viikko ovulaatiosta menkkamaisia kipuja alavatsassa muutaman päivän ajan aina pari tuntia kerrallaan. Huimaa helposti kun nousen ylös. Päätä särkee välillä. Toisinaan tulee ihan sikamaisia nälkäkohtauksia - en yleensä tunne nälkää ollenkaan vaan syön vähän kellonaikojen mukaan niin nyt saattaa vaikka tulla kaupungilla kiire kotiin laittamaan ruokaa :D
Vaikea nousta aamuisin kun väsyttää niin hitosti. Alavatsa tuntuu kummalliselta ja pingottuneelta ja sellaista outoa myllerrystä, jotenkin ihan kuin olisi ilmavaivoja mutta ei vaan pieretä :D Maha myös siis turvonnut. Nännit olleet kipeät kohta viikon ja tänään huomasin, tai oikeastaan eilisyönä, että rinnat tuntuvat oudoilta - jotenkin hiukan isommilta ja kiinteämmiltä, raskaammilta. Ainiin ja pissalla käyn päivisin useammin kuin ennen ja pissaa tulee tosi paljon, on myös enemmän janokohtauksia vaikka olen viime viikkoina liikkunut vähemmän kuin yleensä (opiskelusuma).
Jos näillä oireilla on valeraskaus niin sitten en kyllä tiedä miten se oikea oireilee :) Pahoinvointia ei kyllä ole ollut oikeastaan lainkaan.
Pitää päivittää huomenna kun testin kaupasta saan.
Keuhkoputkistossa sairas olo ihan kuin olisi keuhkoputkentulehdus. Nännit niin arat, että pusero tekee kipeää. Ihon kuivan ja kuuman tuntoinen. Herkistynyt hajuaisti. (ennen plussaamista kaikki nämä)
ku miettii et hei..oonkohan oikeasti nyt raskaana ja jotenkin melkein jo (sairaalloisilla) haavekuvilla elättelee elämää siellä mahassa hehehehehe ei mut oikeesti se on sit kauhee pettymys ku tekee testin ja onkin nega..:P on se vaan niin toivekaista puuhaa se raskauden odottelu
joo no mulla on toi nälkä lisääntynyt VALTAVASTI. hei sun pitää oikeesti nostella tätä palstaa ja päivitellä sun raskausoireitajookos kookos??!!! että tiiän missä mennään!!????:D:D
Itse toivon ja toisaalta en toivo että olen raskaana. :D jos olen, niin tiedän että pidän lapsen, enkä ole aivan 100% varma haluanko sitä ihan vielä. Pari kuukautta olisi vielä kiva mietiskellä rauhassa.. Saas nähdä.
Jep, tein äsken positiivisen testin. Saa nähdä mitä oireille nyt käy!