Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillerien lopetus kesken laatan?

10.11.2005 |

Tietääkö joku, onko hirmuinen rike kropalle ja kierrolle, jos lopettaa pillereiden napsimisen kesken laatan eli kahden pilleriviikon jälkeen? Niin kovasti kuumeilen sitä kolmosta, että en malttaisi odottaa yhtään enempää kuin " pakko" (tarkoitus oli aloittaa yritys tämän pillerikierron jälkeen ja nyt haluaisin sitä edes vähän aikaistaa...). Onko kellään kokemuksia? Meillä siis 2 lasta ennestään, esikoinen sai alkunsa heti pillereiden lopetuksen jälkeen ja kakkonen heti imetyksen lopettamisen jälkeen. Terkkuja kaikille kolibreille, jostain syystä en töistä pääse näille sivuille (työnantaja varmaan blokannut jotenkin grrrr....), nyt sairaspäivänä on tämä henkireikä käytössä kotosalla, ihanaa!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kans malttamaton, lopetin pillerit kahden viikon jälkeen.. Vuoto tuli aika pian sen jälkeen ja seuraavat kuukautiset ihan normaalisti. Eli ainaskaan mulla ei näkyviä haittoja ollu!

Mukavaa vauvakuumeilua ja pikaista plussaa sinulle!!

Vierailija
2/4 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ainakin ehkäisyrenkaaseen liittyen sen käsityksen, että senkus vaan ottaa pois sitten, kun haluaa lopettaa käytön. Maalaisjärjellä ajatellen ei luulisi kehon siitä pahasti sekoittuvan.. eihän ne hormonitkaan sellaisenaan sinne normaalisti kuulu. Olisikohan niin, että pillereiden loppuun syömistä suositellaan, että voidaan sitten paremmin päästä perille kierron pituudesta ja vaiheesta myöhemmin? Mutta tämä vain omaa tietoani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin pillerit kesken liuskan ja parin päivän päästä tuli sitten menkat. Sen jälkeen kierto onkin ollut heti ihan normaali eli minulle siitä ei aiheutunut mitään ongelmia. Tuskinpa se mitenkään haitallista on.

Vierailija
4/4 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja lopetin pillerit kesken liuskan. Ja kierrot ei menneet sekaisin...

Kun oltiin vauvayrityspäätös tehty, ei ne pikkupikkupillerit meinanneet mitenkään mennä enää kurkusta alas!